به همت خبرگزاری دفاع مقدس برگزار شد؛

مراسم قرائت زیارت عاشورای اصحاب رسانه

مراسم قرائت زیارت عاشورا صبح امروز با حضور جمعی از اصحاب رسانه مرکز استان در معراج شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ - 05September 2019

مراسم قرائت زیارت عاشورای اصحاب رسانه//// همکار گرامی خدا وقت؛ عکس بارگزاری نشده// بله دارم عکس رو سایز میکنمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مراسم قرائت زیارت عاشورا صبح امروز در معراج شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزار شد. در این مراسم که به همت خبرگزاری دفاع مقدس خراسان جنوبی و بسیج رسانه استان برگزار شد، «موسوی‌خواه» ذاکر اهل بیت به نوحه‌سرایی و حجت‌السلام و المسلمین «قاسمی» از اساتید حوزه به بیان اهداف امام حسین(ع) از سفر همراه خانواده به کوفه پرداخت.

حجت‌الاسلام قاسمی اظهار داشت: اگر قرار بود امام حسین (ع) به همراه تعدادی نیروی نظامی به این سفر برود از همان ابتدا  قصد ایشان را شورش علیه حکومت قلمداد می‌کردند و وضعیت جنگ بین خاندان رسول خدا و حکومت ایجاد می‌شد.

این استاد حوزه با بیان اینکه امام حسین (ع) نمی‌خواست یک جنگ نظامی را رقم بزند و هدفش امربه معروف و نهی از منکر برای حفظ اصل اسلام بود، افزود: ایشان دیگر سکوت در برابر تحریف‌های اسلام را نمی‌توانست تحمل کند زیرا 50 سال از رحلت پیامبر (ص) گذشته بود و همه اصل اسلام در حال تحریف و تغییر بود به همین خاطر امام تنها هدف این سفر را احیای دین جدشان عنوان کردند.

قاسمی، امربه معروف را امر فراموش شده زمان حاضر دانست و تصریح کرد: علت اینکه این همه روی بحث حجاب و عفاف و امربه معروف در این زمینه تاکید می‌شود این است که نابودی بنیان خانواده سبب نابودی جامعه می‌شود و یکی از اهداف حضرت از اینکه خانواده خود را همراهش در این سفر برد همین بود که به نقش خانواده در اسلام و حفظ آن تاکید کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها