واکنش زارعی به درگذشت مادر دانشمند ایرانی دستگیرشده توسط آمریکایی‌ها

استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور به درگذشت مادر دانشمند ایرانی دستگیرشده توسط آمریکایی‌ها واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۶۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵ - 04September 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، مجتبی زارعی استاد علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس و رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در توئیتی نوشت: «با خبر ربایش دکتر سلیمانی؛ دانشمند ایرانی و استاد دانشگاه تربیت مدرس ازسوی دولت بالذات تروریستِ آمریکا، والدۀ مکرمۀ استاد که به کُما رفته بود؛ دیروز به ملکوت اعلی پیوست؛ آیا دولت، آزادی‌خواهان و دانشگاهیان هم در کُما هستند! مادرجان! شرمنده‌ایم!»

به گزارش دفاع‌پرس، حدود یک سال پیش یکی از دانشمندان ایرانی به نام مسعود سلیمانی که از اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس است در قالب فرصت مطالعاتی برای انجام تحقیقات به کشور آمریکا سفر می‌کند، پس از فرود هواپیما ماموران فدرال آمریکا این دانشمند را به جرم جاسوسی دستگیر می‌کنند.

این در حالی است که هیچ‌گونه مدرک و سندی مبنی بر جاسوسی دانشمند ایرانی وجود ندارد و اکنون طبق قانون دولت آمریکا چند ماه از مهلت قانونی برای صدور رأی دادگاه می‌گذرد، اما هیچ گونه اقدامی انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها