مریم مجتهدزاده خبر داد؛

برگزاری کنگره «ماه مستور» با محوریت بازنمایی الگو‌های تحقق‌یافته انسان شایسته

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری کنگره «ماه مستور» خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵ - 04September 2019

برگزاری کنگره «ماه مسطور» با محوریت بازنمایی الگو‌های تحقق انسان شایسته«مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری کنگره «ماه مستور» اظهار داشت: کنگره «ماه مستور» با هدف بازنمایی و تبیین سیره زندگی حضرت زهرا (س) و سبک زندگی ایشان و با محوریت بازنمایی الگو‌های تحقق‌یافته انسان شایسته برای زنان امروز برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این کنگره با شعار هر مسلمان یک پژوهشگر دستاورد‌های جدیدی را در خصوص نگاهی نو به زندگی حضرت زهرا (س) برای نسل حاضر به ارمغان می‌آورد.

مجتهدزاده با بیان اینکه کمیته داوران این همایش، از بین اساتید حوزه و دانشگاه انتخاب شده‌اند، گفت: اقدامات لازم در خصوص داوری مقالات انجام شده است و تاکنون ۶۵ عنوان مقاله داخلی و هشت مقاله خارجی قابل پذیرش به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

وی در پایان گفت: این کنگره به همت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با مشارکت گروه صنعتی امید نور مهدی و مساعدت‌های سایر نهاد‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار