سرلشکر موسوی:

امنیت بر مرزهای ایران حاکم است/ دشمن درد سیلی ما را احساس می‌کند

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امنیت و آرامش بر مرزهای کشور حاکم است، گفت: شرایط مطلوب، امنیت و آرامش حاکم بر مرزهای کشور، در سایه مجاهدت‌های مخلصانه و بی‌ریای رزمندگان بدست آمده است.
کد خبر: ۳۶۰۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ - 03September 2019

امنیت بر مرزهای ایران حاکم است/ دشمن درد سیلی ما را احساس می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم تقدیر از تعدادی از رزمندگان ارتش که در ماموریت‌های اخیر اطلاعاتی و عملیاتی حوزه‌های پدافند هوایی، دریایی، هوایی و زمینی تاثیرگذار بوده اند، اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا در تدابیر ابلاغی مبنی بر ارزشمندی تلاش‌های خاموش در جهت صیانت از نظام جمهوری اسلامی فرمودند؛ «هرجا باشیم چه آنجا نامی و عنوانی داشته باشد یا نداشته باشد یا کسی ما را بشناسد یا اهمیت کار ما را کسی بفهمد یا نفهمد، چون در جهت اقامه نظام جمهوری اسلامی و نظام اسلامی و حکم الهی است، ارزش والای خودش را خواهد داشت و این آن چیزی است که هر کسی را در هر جایی که هست تسلی می‌دهد»، «بعضی کارهای سنگین را کسی هم نمی‌فهمد. هیچ جا هم به حساب نمی‌آید، پشت هیچ بلندگویی هم از آن‌ها ترویج و تقدیر صورت نمی‌گیرد، اما خدای متعال واقف و ناظر هست و این خود یک موهبت برزگ الهی است، یک تسلای بزرگ است و امیدواریم ان‌شاءالله همه شماها با توجه به این حضور در محضر پروردگار عالم، با شوق و نشاط مضاعف و روزافزون مشغول کار باشید».

امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش با بیان اینکه امنیت و آرامش بر مرزهای کشور حاکم است و این شرایط مطلوب، امنیت و آرامش حاکم بر مرزهای میهن اسلامی، در سایه مجاهدت‌های مخلصانه و بی‌ریای رزمندگان به دست آمده است، افزود: برخی اقدامات اخیر ارتش به دلایل خاص امنیتی و ملاحظات اطلاعاتی منعکس نشد که برای حفظ مصالح نظام، این روند در برخی اقدامات مهم و محرمانه ادامه خواهد داشت.

وی ضمن قدردانی از آحاد رزمندگان ارتش که در ماموریت‌های اخیر و همچنین تامین امنیت و صیانت از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی به دور از تبلیغات و در عین حال مقتدرانه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: اگر چه رسانه‌ها در تبیین و تبلیغ خدمات بخش‌های مختلف موثرند، لیکن در صورتی که بسیاری از اقدامات و خدمات به هر دلیلی مطرح نشود، یا امکان و میل به رسانه‌ای کردن آن‌ها وجود نداشته باشد، در صورتی که برای خدا و صادقانه باشد، خداوند به بهترین نحو جبران خواهد کرد.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه کارهای بزرگ در گمنامی و بدون تبلیغات ارزشمندترند و راز محبوبیت و مقبولیت برخی اقدامات نیز در همین خدمت صادقانه و خالصانه و به دور از تبلیغات است، خاطرنشان کرد: همین که مقابل دشمن سینه سپر می‌کنیم و دشمن درد سیلی ما را روی صورت خود احساس ‌می‌کند، برای ما کافی است.

وی یادآور شد: ما به عنوان سربازان ایران سربلند اسلامی، تنها باید به تکلیف و وظیفه خودمان در دفاع از این نظام، کشور، استقلال و تمامیت ارضی آن بیاندیشیم و برابر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، ایمان داشته باشیم خداوند ناظر و واقف به امور ماست و این خود بزرگترین پاداش است.

فرمانده کل ارتش خطاب به تعدادی از کارکنان موثر در ماموریت‌های ابلاغی و موفق اخیر افزود: شما در همین وقایع زلزله و سیل شاهد بودید ثمره‌ی کار برای خدا چه دستاوردهایی داشت و چگونه همان نیات پاک، ارتش را در چشم ولی امر مسلمین و مردم عزیزتر کرد.

در این مراسم از تعدادی از کارکنان موثر ارتش در حوزه‌های پدافند هوایی، دریایی، هوایی و زمینی تقدیر شد و همچنین افراد منتخب، به ارشدیت، زیارت عتبات عالیات و شرفیابی به محضر فرماندهی معظم کل قوا تشویق شدند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار