سرلشکر سلامی:

اشتغال جوانان از چالش‌های اساسی امروز جامعه است

فرمانده کل سپاه گفت: یکی از چالش‌های اساسی امروز جامعه ما موضوع اشتغال جوانان است که با برنامه‌‌ریزی مناسب در این زمینه، می‌توانیم این معضل را مرتفع کنیم.
کد خبر: ۳۶۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ - 02September 2019

اشتغال جوانان از چالش‌های اساسی امروز جامعه استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه امروز (دوشنبه ۱۱ شهریور) در چهارمین جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، اظهار داشت: یکی از چالش‌های اساسی امروز جامعه ما موضوع اشتغال جوانان است که اگر در این رابطه برنامه منظم و مدونی در نظر گرفته شود و با جدیت و عزم و اراده قوی دنبال شود، می‌توانیم این معضل را مرتفع کنیم.

وی ادامه داد: امروز دستورالعمل‌های بسیاری در راستای تحقق اهداف مهارت‌آموزی ایجاد شده است و بخش‌های مهمی در این رابطه پای کار آمده‌اند؛ همچنین سازوکارهای اجرایی آن نیز اندیشیده شده و به مرحله اجرا رسیده است.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز سپاه پاسدارن با تمرکز بر هشت مهارت که برخی از آنان عبارتند از تخصص‌هایی در زمینه مکانیک، برق، آی.سی.تی و جوشکاری، ضمن توجه به مسئله مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه، با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سپاه‌های استانی نیز برنامه‌هایی را در این رابطه با دستگاه‌های دولتی تدوین کرده است.

سرلشکر سلامی افزود: برنامه‌های قرارگاه مهارت‌آموزی سپاه پاسداران امروز در پنج مرکز آموزش و رزم مقدماتی سپاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش کرده‌ایم تا مهارت‌آموزی را به یک فرهنگ سازمانی تبدیل کنیم، گفت: معتقدیم که در این حوزه پیشرفت زمانی ایجاد می‌شود که فضای رقابتی وجود داشته باشد؛ لذا سعی کردیم تا با ایجاد چنین فضایی، انگیزه کارکنان وظیفه و فرماندهان را افزایش دهیم.

فرمانده کل سپاه در پایان عنوان کرد: تاکنون در حوزه‌های فنی و حرفه‌ای، جهاد و کشاورزی، ورزش و جوانان و آی.سی.تی افراد قابل توجهی را آموزش داده و همچنین مربیان خوبی در این زمینه تربیت کرده‌ایم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها