واکنش کوبنده حماس به اظهارات توسعه طلبانه نتانیاهو

حماس به جدیدترین موضع گیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق شهرک‌های یهودی‌نشین واقع در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۳۶۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ - 01September 2019

واکنش کوبنده حماس به اظهارات توسعه طلبانه نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حماس به جدیدترین موضع گیری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر الحاق شهرک‌های یهودی‌نشین واقع در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

حازم قاسم سخنگوی حماس گفت: این حرفهای نتانیاهو میزان چالشی که آرمان فلسطین با آن روبرو است را نشان می‌دهد. این موضع گیری هرگز انقلاب ملت ما تا ریشه کنی همه شهرک نشینان از اراضی فلسطینی را متوقف نخواهد کرد مشابه آنچه در سال 2005 با شهرک‌ها در غزه صورت گرفت.

وی افزود: حرفهای نتانیاهو ضرورت توقف هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و دست برداشتن از تعقیب مبارزان فلسطینی را ضروری می‌کند و اینکه گام‌های عملی در این زمینه برداشته شود. ملت فلسطین تصمیم نهایی خود را برای بیرون کردن اشغالگران گرفته است و بحث الحاق کرانه باختری در برابر آتش شعله ور مقاومت در کرانه باختری دود خواهد شد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار