مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین خبر داد؛

رونمایی از ۵ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس قزوین

امیر سرتیپ «بهنام پیری» گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده که ازجمله آن‌ها رونمایی از پنج عنوان کتاب دفاع مقدس در قزوین است.
کد خبر: ۳۶۰۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 01September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان که امروز در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری قزوین با حضور «منوچهر حبیبی» معاون سیاسی استاندار و فرمانداران و مدیران کل و فرماندهان نظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: بهترین و قوی‌ترین دفاع و راهکار مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن حفظ و گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی افزود: سه هزار شبکه ضد انقلاب در فضای مجازی و ماهواره در تلاش هستند تا به اصل عملیات دفاع مقدس خدشه وارد کنند و تنها دفاع ما در مقابل عملیات دشمن همین پاسداشت از ارزش‌های دفاع مقدس است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس قزوین عنوان کرد: ایادی استکبار عزم خودشان را جزم کرده‌اند که بر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند و وظیفه همه ما این است که امسال نقش پررنگ‌تری از خودمان برای حفظ ارزش‌ها و دفاع مقدس به جا بگذاریم.

پیری شعار سال جاری در هفته دفاع مقدس را «ما پیروزیم» عنوان کرد و گفت: اجرای رژه در روز ۳۱ شهریور، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و فضاسازی در فضای شهر از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در قزوین به شمار می‌رود.

رونمایی از پنج عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس

این مسئول به شعار رونق تولید و تقویت روحیه جهادی در مقابل هجمه‌های دشمن پرداخت و گفت: بهره‌گیری از ظرفیت هنر و فرهنگ در تلفیق بین مراسم محرم و دفاع مقدس و هم‌افزایی دستگاه‌ها به منظور جلوگیری از موازی کاری از مهمترین موضوعاتی است که باید در اولویت قرار گیرد.

وی به هفتم مهر، سالروز شهدای فرماندهان دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: تقویت مفاهیم حماسی، داشتن غنای محتوایی و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی باید سرلوحه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین یادآور شد: نباید فراموش کنیم که پیشکسوتان دفاع مقدس باعث شدند ما در هشت سال دفاع مقدس پیروز شویم و امروز کمترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم همین نکوداشت و بزرگداشت از خانواده‌های ایثارگران و شهیدان والامقام است.

پیری عنوان کرد: برنامه‌های متنوعی از سوی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس و سایر نهاد و ادارات به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده که از جمله آن‌ها رونمایی از پنج عنوان کتاب دفاع مقدس که به همت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس منتشر شده است.

وی گفت: رژه نیروهای مسلح، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و ورزشی، عطر‌افشانی گلزار شهدا، زنگ مقاومت و ایثار، فضا‌سازی سطح شهر و... از دیگر برنامه‌هایی هستند که در هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار