کارگاه آموزشی سبک زندگی جهادی برگزار شد

مسئول دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی جهادی به همت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با حضور تعدادی از فعالان فرهنگی و مدرسان سبک زندگی جهادی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ - 01September 2019

کارگاه آموزشی سبک زندگی جهادی برگزار شد /  عدد هشت باید در بخش right بخورد / اصلاح کردم . ببشخید به خدا«سیده محبوبه میرصادقی» مسئول دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند در این زمینه اظهار داشت: در این کارگاه امیر فرشاد از اساتید دفاع مقدس دانشگاه به بیان مباحثی با عناوین مبانی جنگ، علل و انگیزه حمله عراق به ایران، سبک زندگی جهادی فرماندهان و رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: قرار است این افراد به بیان مباحثی از سبک زندگی جهادی شهدا و الگوگیری از زندگی رزمندگان در مدارس، دانشگاه‌ها و محافل بانوان بپردازند.

مسئول دفتر نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: این مدرسان که پیش از این نیز دوره‌‌هایی را گذرانده‌اند در طول هفته‌های جاری در سلسله جلسات دیگری نیز حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها