مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دشمن به دنبال از بین بردن اراده قوی جوانان این مرز و بوم است

سرهنگ حجت‌الله ناصرپور با بیان اینکه امروز ما در نبرد سنگینی در جبهه فرهنگی هستیم، گفت: در این نبرد دشمن به دنبال آن است که اراده قوی جوانان این مرز و بوم را از بین ببرد.
کد خبر: ۳۶۰۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ - 31August 2019

دشمن به دنبال از بین بردن اراده قوی جوانان این مرز و بوم است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، امروز در محفل انس  پیشکسوتان آجا در لرستان، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: ما در دوران دفاع مقدس هزار روز نبرد داشتیم که 793 روز آن توسط  ایران و 207 روز آن توسط عراق صورت گرفته است.

وی افزود: این رقم حاکی از آن است که عراق با آن همه تجهیزات (6 هزار و 230 تانک و ادوات زرهی، 700 هواپیما و 800 هزار نفر نیرو) و با حمایت 455 شرکت چند ملیتی غربی و شرقی، ابتکار عمل جنگ را در اختیار نداشته است، اما ما با تکیه بر نیروی لایزال الهی و استقامت وصف ناپذیر و امید به امداد الهی با دست خالی در مقابل همه دنیا ایستادیم و پیروز شدیم و به این ترتیب هندسه سیاسی و نظامی دنیا که مبتنی بر زر و زور و تزویر بود را تغییر دادیم و باورهای دینی را به عنوان مؤلفه ای قدرتمند در هندسه سیاسی دنیا افزودیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: شما مایه افتخار نظام هستید و البته بایستی این را بدانیم که همسران شما نقش عمده ای در خلق ارزش‌های دفاع مقدس و ایثارگری و شجاعت شما داشته اند.

ناصرپور بیان کرد: اگر مردی موفق است حتماً زنی با وفا و متدین مقوم زندگی اوست و لذا از مقام شامخ همسران پیشکسوتان دفاع مقدس که شوهران آنها به رحمت خدا رفته و در این جلسه حضور دارند تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز ما در نبرد سنگین در جبهه فرهنگی هستیم که دشمن فشار اقتصادی را بر آن افزوده است، ادامه داد: این نبرد به مراتب از جغرافیای وسیع تری نسبت به دوران دفاع مقدس برخوردار است و دشمن در این نبرد به دنبال آن است که  اراده قوی جوانان این مرز و بوم را که منجر به شکست تئوری‌های ماتریالیستی آنان شده از بین ببرد و ابزار دشمن در این هجمه ایجاد ابهام در شخصیت اثربخش شما پیشکسوتان عزیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار