یمنی‌ها عناصر ائتلاف سعودی را با موشک «قاصم» هدف قرار دادند

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن تجمع عناصر وابسته به ائتلاف سعودی را در شمال این کشور با موشک بالستیک هدف قرار دادند.
کد خبر: ۳۶۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ - 31August 2019

یمنی‌ها عناصر ائتلاف سعودی را با موشک «قاصم» هدف قرار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن امروز (شنبه) از هدف قرار دادن تجمع عناصر وابسته به ائتلاف سعودی در شمال غرب یمن خبر داد.

به نوشته پایگاه خبری المسیره، سریع توضیح داد که در این حمله که در منطقه «حیران» در استان «حجه» صورت گرفت، ده‌ها تن از شبه‌نظامیان وابسته به عربستان سعودی با موشک قاصم هدف قرار گرفتند.

به گفته یحیی سریع، حمله موشکی صبح امروز یک عملیات پیشدستانه بود و سبب شد تا برنامه متجاوزان به یمن برای حمله به مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه «حرض» (استان حجه) ناکام بماند.

وی روز سه‌شنبه گذشته به طور رسمی از موشک بالستیک میان برد «قاصم» رونمایی کرد و گفت که پیش از این نیز بار‌ها از این موشک برای حمله به مواضع ائتلاف سعودی استفاده شده است. به گفته وی حمله موشکی به پایگاه «الجلاء» در استان «عدن» که در تاریخ دهم مرداد گذشته هدف قرار گرفت و بیش از ۴۱ کشته از ائتلاف سعودی در پی داشت نیز با موشک «قاصم» صورت گرفته بود.

قرار است سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در یک کنفرانس خبری جزئیات این موشک بالستیک را اعلام کند.

شب گذشته نیز ارتش یمن با چهار فروند موشک، محل تجمع نیرو‌های ائتلاف سعودی را در نزدیکی گذرگاه مرزی «علب» واقع در منطقه «عسیر» در خاک عربستان سعودی هدف قرار دادند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها