انتشار مجموعه صوتی «مغناطیس حسینی؛ هیات مجازی» در مازندران

دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر در اقدامی نو، مجموعه صوتی با عنوان «مغناطیس حسینی؛ هیات مجازی» را در 12 قسمت منتشر می‌کند.
کد خبر: ۳۶۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 31August 2019

انتشار مجموعه صوتی «مغناطیس حسینی؛ هیات مجازی» در مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر، همزمان با آغاز ماه محرم و ایام عزدارای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع)؛ دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر در اقدامی نو، مجموعه صوتی با عنوان «مغناطیس حسینی؛ هیات مجازی» را منتشر خواهد کرد.

این مجموعه که در ۱۲ قسمت و با مشارکت معاونت رسانه و کارگروه جامعه ایمانی مشعر دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان بهشهر تهیه و تولید شده، متشکل از سخنرانی کوتاه با عنوان اصحاب‌الحسین بهترین الگو برای انصارالمهدی، شعرخوانی و مدیحه سرایی است.

هدف از انتشار این مجموعه صوتی بهره‌مندی دلباختگان سالار شهیدان و خصوصا آن دسته از عزاداران حسینی است که به هر دلیلی فرصت حضور در برنامه‌های عزاداری را ندارند.

مجموعه صوتی «مغناطیس حسینی؛ هیات مجازی» در ۱۲ قسمت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ای تولید و از روز شنبه ۹ شهریور همه روزه ساعت ۱۷ در کانال‌های اطلاع‌رسانی پرمخاطب استان مازندران و شهرستان بهشهر منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار