زهرایی خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران در بهمن‌‌ماه

مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: سومین جشنواره ملی جهادگران بهمن‌ماه با حضور گروه‌های جهادی موفق استانی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 31August 2019

فعالیت گروه‌های جهادی فرصتی برای تبدیل شدن به فرهنگ عمومی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی سومین جشنواره ملی جهادگران اظهار داشت: امسال پایش درستی از شورا‌ها و مجامع استانی تمامی جهادگران صورت می‌گیرد تا در مأموریت‌های بسیج سازندگی و در مجامع استانی نقش تعیین‌کننده‌ای ایفا کنند.

وی افزود: یکی از کارکرد‌های مجامع و شورا‌های استانی بسیج سازندگی، شناسایی توانمندی‌ها و نیز جمع‌آوری آثار و تجارب جهادگران است.

زهرایی با اشاره به اینکه امسال دبیری جشنواره با بسیج دانشجویی است، ادامه داد: علاوه بر گروه‌های جهادی موفق استانی، اقشار مختلف جامعه نیز می‌توانند آثار خود را در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سلامت، عمران و آبادانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی تأکید کرد: تبلیغ فعالیت گروه‌های جهادی یکی از فرصت‌های مناسب برای تبدیل شدن تفکر جهادی به فرهنگ عمومی است که اگر این موضوع گسترش یابد، می‌توان آن را به عنوان راهی برای تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی از گروه‌های جهادی دانست.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه امسال جشنواره در بهمن برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته داوری این جشنواره را حدود ۴۰ نفر از پیشکسوتان جهادی انجام دادند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار