مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

برگزاری همایش همسران فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در مازندران

«گلی کهنسال» از برگزاری همایش همسران فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در استان مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 31August 2019

برگزاری همایش همسران فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «گلی کهنسال» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران در جلسه کمیته بانوان هفته دفاع مقدس که امروز در استانداری مازندران برگزار شد با اشاره به نقش و جایگاه بانوان و زنان ایثارگر در دفاع‌ مقدس، اظهار داشت: زنان ایرانی دوشادوش مردان در جبهه‌ها و پشت جبهه حضور داشتند.

دبیر کمیته بانوان ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه زن ایرانی سمبل عشق، ایثار و حماسه است، گفت: در این راستا ستاد بزرگداشت سی‌ونهمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشکیل شده که کمیته بانوان یکی از کمیته‌ها به شمار می‌آید.

این مسئول با عنوان اینکه هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای تجلیل از زنان و بانوان حماسه‌ساز ایرانی است، عنوان کرد: در این راستا برنامه‌هایی در سطح استان تدارک دیده شده است.

وی ضمن برشمردن برنامه‌های کمیته بانوان، گفت: تجلیل از چهره‌های ایثارگر بانوان در انقلاب و دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگر، برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت زن و دفاع مقدس، اجرای برنامه قصه‌گویی در مدارس و مهد کودک‌های سراسر استان، عطرافشانی گلزار شهدا با حضور بانوان، همایش همسران فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و یادواره شهدای زن با عنوان آبروی محله از جمله برنامه‌هاست.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار