حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت:

قرآن انسان را از آسیب‌ها و آفات مصون می‌دارد

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انس با قرآن، نگاه به قرآن، تلاوت، تدبر و عمل به قرآن، انسان را از آسیب‌ها و آفات مصون می‌دارد.
کد خبر: ۳۶۰۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ - 31August 2019

قرآن انسان را از آسیب‌ها و آفت‌ها مصون می‌داردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختتامیه نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی ارتش که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: قرآن نور است و پاکان با قرآن سروکار دارند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت افزود: افرادی که با قرآن مأنوس هستند و زندگی می‌کنند، قطعاً زندگی‌شان نسبت به دیگران از معنویت و نورانیت بیشتری برخوردار است و به خدا نزدیکترند.

وی با اشاره به اهمیت توجه به قرآن به عنوان یک کتاب آسمانی و انسان‌ساز گفت: انس با قرآن، نگاه به قرآن، تلاوت، تدبر و عمل به قرآن قطعاً انسان را از آسیب‌ها و آفت‌ها مصون می‌دارد. همیشه برنامه‌های قرآنی را این‌طور تلقی کنید که در محضر خدا و تحت توجهات خاصه او هستید.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه اگر کسی حافظ قرآن باشد، باید سعی کند تا عامل هم باشد، عنوان کرد: در روز حشر، حافظان قرآن تنها آن آیاتی را که به آن عمل کرده‌اند، می‌توانند بخوانند.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در پایان با اشاره به اهمیت ترویج مفاهیم ارزنده قرآنی در سطوح مختلف زندگی مردم جامعه اسلامی، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا سبک، روش و منش زندگی‌مان قرآنی و متأثر از فرامین الهی باشد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار