سرهنگ مجید جوشقانی:

غفلت از فضای مجازی آسیب‌های زیادی به جامعه وارد می‌کند

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نسبت به فضای مجازی کم‌توجهی می‌کنیم. به جای اینکه فقط به صورت سازمانی یا منطقه‌‎ای فعالیت کنیم، باید به فکر فعالیت در سطح جهانی باشیم.
کد خبر: ۳۶۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ - 31August 2019

غفلت از فضای مجازی آسیب‌های زیادی به جامعه وارد می‌کندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دومین جلسه نشست روابط عمومی‌های مرکز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مرکز اظهار داشت: در ابتدای سخنانم جا دارد که از خدمات شایان و ریل‌گذاری‌های سردار سیدمجید دانا که باعث شد امروز مسیر را راحت‌تر رو به جلو پیش برویم، تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: التهاب فرهنگی در جامعه زیاد شده است و بخش عمده آن هم به فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت مربوط می‌شود. این امر وظایف ما را بیشتر می‌کند.

سرهنگ جوشقانی با بیان این که غفلت از فضای مجازی آسیب‌های زیادی به جامعه وارد می‌کند، گفت: متاسفانه نسبت به فضای مجازی کم‌توجهی می‌کنیم. اگر در این مسیر نقاط ضعف‌مان را بشناسیم و همچنین از پتانسیل گروه‌های مردمی استفاده کنیم، موفق می‌شویم که در این فضا به خوبی فعالیت کنیم. نباید تنها به نیروهای محدود سازمانی اکتفا کنیم. ما صبر می‌کنیم ابتدا فعالیت‌های دشمن را ببینیم تا بعد به فکر مقابله باشیم در حالی که ما باید دست از تلاش برنداریم.

وی ادامه داد: این حجم از ظرفیت‌های سازمانی پاسخ‌دهنده هجمه دشمن نیست. انتشار وصیت‌نامه، خاطرات و تصاویر شهدا در فضای مجازی باعث زنده نگه داشتن نام شهدا می‌شود. معروف شدن برخی از شهدا علاوه بر خواست الهی، استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: به جای اینکه فقط به صورت سازمانی یا منطقه‌‎ای فعالیت کنیم، باید به فکر فعالیت در سطح جهانی باشیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار