برگزاری یازدهمین همایش جهادگران علم و فناوری در بوشهر

مسئول کمیته نخبگان کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر با اشاره به نقش تاثیرگذار شهدای نخبه در هشت سال دفاع مقدس گفت: یازدهمین همایش جهادگران علم و فناوری استان بوشهر همزمان با هفته بسیج در آذر سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ - 31August 2019

برگزاری یازدهمین همایش جهادگران علم و فناوری در بوشهر

«زهرا کشاورزنیا» مسئول کمیته نخبگان در کنگره سرداران و ۲ هزار شهید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با اشاره به آمار شهدای دانشجو در کشور اظهار داشت: همه شهدا در زمان جنگ حضور در میدان های نبرد را تکلیف خود دانستند لذا سنگر علم را رها کردند و به جبهه رفتند.

وی با اشاره به نقش تاثیر گذار شهدای نخبه در هشت سال دفاع مقدس گفت: یازدهمین همایش جهادگران علم و فناوری استان بوشهر همزمان با هفته بسیج در آذر سال جاری برگزار می شود.

مسئول کمیته نخبگان در کنگره سرداران و 2 هزار شهید استان بوشهر به محورهای پیشنهادی جهت شرکت در همایش جهادگران علم و فناوری اشاره کرد و افزود: علاقمندان جهت شرکت و ارسال مقالات می توانند به آدرس www.Bsrq.ir مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09173700426 تماس حاصل کنند.

کشاورزنیا با بیان این اینکه در این همایش از منتخبین عرصه علم و فناوری، از نخبگان علمی و پژوهشی اقشار بسیج تجلیل خواهد شد، خاطرنشان کرد: از توانمندی‌های مخترعان و پژوهشگران، معاونت جهاد علم و فناوری سپاه امام صادق (ع) رونمایی می شود.

وی در پایان با ابراز تأسف از عدم شناخت جامعه با شهدای نخبه گفت: بخش اعظم دانشگاهیان به ندرت با شهدای دانشجو و نخبه کشور آشنایی دارند که این موضوع کار بیشتر نهادهای مسئول را می طلبد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار