با بدرقه مردم قروه؛

پیکر بسیجی شهید «محسن غلامی» تشییع شد

پیکر بسیجی شهید «محسن غلامی» در شهرستان قروه تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۳۵۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵ - 31August 2019

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شامگاه جمعه پیکر بسیجی شهید «محسن غلامی» با حضور اقشار مختلف مردم، همرزمان شهید و مسئولان این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید غلامی متولد سال ۶۸ و مجرد و چندین سال به عنوان بسیجی مشغول به خدمت بود.

امام جمعه قروه در این مراسم خطاب به مسئولان اظهار داشت: قروه از جهت اینکه شهدای بسیاری را از دهه ۹۰ به بعد تقدیم به انقلاب کرده در صدر است و همین سال جاری این منطقه چندین شهید داده و این باید دیده شود.

به گفته حجت الاسلام عابدین رستمی در هر کجای کشور کسی شهید می‌شد و این اتفاقات می‌افتاد فوراً رسانه‌ای و گسترده می‌شد، اما وقتی به کردستان می‌رسد و سپس به قروه که دروازه کردستان است برای اینکه نگاه امنیتی از استان برداشته شود، هیچ جا این مجاهدت‌ها بیان و دیده نمی‌شود.

وی با انتقاد از مسئولان افزود: تلاش برای برداشتن این نگاه امنیتی به کردستان برای این است که عده‌ای در مرکز بنشینند و ساخت و پاخت‌های سیاسی و وعده‌های سیاسی خود را از مجلس گرفته تا دولت پیش ببرند و هیچ نگاهی به کردستان نداشته باشند.

رستمی با بیان اینکه این گلایه من، خانواده شهدا، روحانیت است، بیان کرد: مسئولان کجایند، چرا نمی‌آیند مجاهدت‌ها را ببینند و سر بزنند به خانواده شهدا، چرا نمی‌آیند مردم قروه را ببینند.

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود که در سایه تلاش‌ها و رشادت‌های همه رزمندگان کشورمان هر روز مقتدرتر بتواند از دستاورد‌های خود دفاع کند.

به گزارش دفاع‌پرس، شهید محسن غلامی در منطقه عملیاتی کوسالان در تاریخ ۲۲ مرداد در مرز سروآباد در حین اجرای کمین روزانه بر اثر واژگونی خودرو در مسیر بازگشت، زخمی شد و بعد از گذشت ۱۷ روز به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار