حمله گسترده پهپادی یمنی‌ها به فرودگاه «نجران»

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله از حمله گسترده پهپادی به فرودگاه منطقه‌ای «نجران» در جنوب عربستان سعودی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴ - 30August 2019

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، شب گذشته اعلام کرد، یگان پهپادی عملیات تهاجمی گسترده‌ای با استفاده از پهپادهای «قاصف k2» علیه فرودگاه منطقه‌ای نجران در جنوب غربی عربستان سعودی صورت داد.

سرتیپ سریع تأکید کرد که طی این عملیات یگان پهپادی آشیانه‌های هواپیماهای جنگی سعودی در فرودگاه مذکور هدف قرار گرفت و در نتیجه، پروازها به این فرودگاه و بالعکس متوقف شده است.

سخنگوی انصارالله تصریح کرد این عملیات و عملیات مشابه آن در چارچوب پاسخ مشروع یمن به جنایت‌های ائتلاف سعودی علیه یمن، محاصره مستمر این کشور و حملات هوایی است.

بنا بر این گزارش، یگان پهپادی یمن، روز چهارشنبه ششم شهریور نیز دو عملیات تهاجمی با استفاده از پهپادهای «قاصف K2» علیه نجران و جیزان انجام داد که در عملیات نخست، یک پایگاه نظامی مهم در نجریان با دقت بالا هدف قرار گرفت و در عملیات دوم، پایگاه تازه‌تاسیس‌شده سعودی و مزدوران آن در جیزان مورد هدف قرار گرفتند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین صبح دیروز اعلام کرد که فرودگاه بین‌المللی «أبها» را برای دومین بار با موشک کروز «قدس 1» هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها