سردار تشکری در جشنواره مالک اشتر ارتش:

تعامل سازنده ارتش با سایر نیروهای مسلح قابل تقدیر است/ رضایت فرماندهی معظم کل قوا از ارتش در همه بخش‌ها و نیروها

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) از حرکتی که در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه مجموعه‌ها و نیرو‌ها ایجاد شده رضایت دارند و گزارش‌های ما نیز همین را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۵۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰ - 29August 2019

تعامل سازنده ارتش با سایر نیروهای مسلح قابل تقدیر است/ رضایت فرماندهی معظم کل قوا از ارتش در همه بخش‌ها و نیروهابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ محمود تشکری دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا در جشنواره مالک اشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: مهمترین ویژگی ارتش توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) است که بحمدالله سرلوحه همه اقدامات ارتش در سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تخصیص منابع و اولیت‌گذاری‌ها قرار گرفته و قطعا خیر و برکت‌های بسیاری خواهد داشت.

وی افزود: حرکت ارتش به سمت تحقق رسالت و انجام ماموریت‌ها یک حرکت کاملا مشهود و مورد تائید ستاد کل نیروهای مسلح بوده و است.

سردار تشکری توجه به موضوعاتی همچون «آموزش، معیشت، معنویت و فرهنگ»، «جوان‌گرایی»، «حفظ و صیانت ارتش از لغزش‌های سیاسی، اقتصادی و اخلاقی»، «توجه به مسکن و معیشت»، «ارتقا تحول و نشاط»، «توجه به ارتقا توان و آمادگی‌های رزمی در مجموعه نیروهای 4 گانه ارتش»، «تعامل سازنده با ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه و نیروی انتظامی»، «پیشگام بودن در پذیرش مسئولیت‌های جدید توسط نیروهای مختلف»، «عملیات مردم‌یاری، محرومیت زدایی، سیل» و «ایجاد طرح ‌های تحولی» را از ویژگی‌های بارز ارتش عنوان کرد.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا درباره عملیات مردم یاری، محرومیت زدایی و کمک به هموطنانمان در حوادث غیرمترقبه همچون سیل، گفت: این عملیات به شدت سبب مقبولیت و محبوبیت ارتش شده است.

سردار تشکری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) از حرکتی که در مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه مجموعه‌ها و نیروها ایجاد شده رضایت دارند و گزارش‌های ما نیز همین را نشان می‌دهد، گفت: توجه به سرمایه و نیروی انسانی یکی از برجسته ترین اقدامات در زمان فرماندهی امیر سرلشکر موسوی است.

وی تاکید کرد: در جشنواره مالک اشتر سعی‌مان بر این بود که به سمت مطلوب حرکت کرده و اگر نواقصی وجود دارد آن را بر طرف کنیم.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در خصوص توجه به سرمایه انسانی اشاره و تصریح کرد: سرمایه انسانی و داشتن جوانان متعهد و با سواد که ما به عنوان سرمایه انسانی از آن یاد می کنیم یک مزیت ویژه و برجسته در نظام جمهوری اسلامی بوده و نقش بی بدلیلی است که این مزیت در دوران دفاع مقدس عامل پیروزی اصلی ما بود.

وی تاکید کرد: این عناصر انسانی و فرماندهان و کارکنان شایسته بودند که در دوران جنگ خلاء تجهیزات و بودجه پر شد و به پیروزی رسیدیم.

سردار تشکری تاکید کرد: تقویت توجه به حوزه منابع انسانی به عنوان سرمایه انسانی یک امر ضروری است که باید در همه بخش ها ساری و جاری شود.

دبیر اشراف فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه من وظیفه خودم می دانم که از امیر موسوی به دلیل توجه به موضوع اشراف تشکر کنم، گفت:  امیر موسوی فضای با نشاط و هم افزایی را بین نیروهای مسلح ایجاد کرده است.

وی افزود: تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) همواره بر اشراف بوده و هست و ایشان می‌فرمایند که من اشراف را برای خودم نمی‌گویم بلکه اشراف برای همه فرماندهان در سطوح مدیرتی است تا بدانند در زیرمجموعه مسئولیتی آنها چه می‌گذرد و باید مرتب زیر مجموعه مورد رصد قرار بگیرد و موانع را شناسایی و مرتفع کنند.

سرتیپ تشکری اذعان داشت: موضوع اشراف یک امر بدیهی در نظام مدیریتی است که هر فرمانده و مسئولی در هر سطحی از سازمان نیازمند این است که برای مجموعه خود هدفگذاری کرده و راهبردهایی را مشخص و مسیر را رصد و کنترل کند که اگر کاستی و کمبود و یا انحرافی وجود دارد، اصلاح شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها