شهردار شیراز:

جامعه برای بقا، نیازمند توجه به ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا است

«حیدر اسکندرپور» با بیان اینکه شهدا قهرمانان ملی کشور هستند، گفت: هر جامعه‌ای برای بقا، به ارزش‌های شهدا و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی نیازمند است.
کد خبر: ۳۵۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹ - 28August 2019

شهدا قهرمانان ملی کشور و بجامعه رای بقا، نیازمند ارزش های شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، «حیدر اسکندرپور» شهردار شیراز امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص ماجرای تابلو خیابان شهید دستغیب، اظهار داشت: شهدا قهرمانان ملی کشور هستند و هر جامعه‌ای برای بقا، به ارزش‌های خود و شهدا نیازمند است؛ شهدایی که برای وطن جنگیدند متعلق به هیچ جریان و قومیتی نیستند.

وی افزود: گاهی می‌بینم که در فضای مجازی خصوصاً در مناسبت‌هایی تلاش عجیبی صورت می‌گیرد تا شورا و شهرداری به سمت و سوی خاصی سوق داده شوند و نسبت‌هایی نیز به مجموعه مدیریت شهری وارد می‌شود که به دور از واقعیت است.

حیدر اسکندرپور با بیان اینکه ادعای بی‌اعتنایی شورا و شهرداری به ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا، تهمت سنگینی است، ادامه داد: برخی از ارزش‌ها متعلق به همه مردم ایران است و نه یک جریان خاص که با نزدیکی به انتخابات از آن برای تخریب جریان مقابل خود سوءاستفاده می‌کنند.

اسکندرپور تصریح کرد: اگر جناح‌های خاص یا افراد دعوایی با هم دارند، خواهش می‌کنم که دعوا را به میدان دیگری ببرند و شهدا را وجه‌المصالحه خود نکنند.

وی با بیان اینکه من و اعضای شورا هرچقدر که بتوانیم برای پاسداشت یاد و خاطره شهدا تلاش خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: تابلو خیابان شهید دستغیب مربوط به سال 95 بوده و احتمالاً در مجموعه سابق سهواً رخ داده است، ما پس از اطلاع از موضوع تابلوها را با اضافه کردن عنوان شهید تغییر دادیم.

شهردار شیراز در پایان تأکید کرد: به کسانی که استفاده ابزاری از شهدا می‌کنند، تذکر می‌دهم که شهدا سرمایه ملی و میراث معنوی همه ما هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار