حجت‌الاسلام رئیسی:

قوه قضائیه از مأموران ناجا حمایت می‌کند

رئیس قوه قضائیه با بیان این‌که همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم بسیار مؤثر است،‌ گفت: حمایت از مأموران ناجا در انجام مأموریت‌ها از وظایف قوه قضائیه است.
کد خبر: ۳۵۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 28August 2019

حمایت از ماموران ناجا در انجام مأموریت‌ها از وظایف قوه قضائیه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به اتفاق جمعی از معاونان، با حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار اشتری در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نیروی انتظامی، اظهار داشت: اقدامات خوبی که اخیراً در رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی صورت گرفته، مایه امید و در جامعه مؤثر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا و قوه قضائیه بیشترین ارتباط را باهم دارند، افزود: هماهنگی این دو دستگاه در کاهش سرقت، قاچاق کالا و برخورد با مفسدان اقتصادی مؤثر خواهد بود و ناجا آمادگی هرگونه همکاری با قوه قضائیه را دارد.

حجت‌الاسلام رئیسی نیز در این دیدار اظهار داشت: اصلاح و بازنگری آیین دادرسی کیفری در دستور کار قوه قضائیه و کمیسیون قضائی مجلس است و ناجا در این رابطه نظرات خود را ارائه کند.

رئیس دستگاه قضا حمایت از مأ موران ناجا در انجام مأموریت‌ها را از وظایف قوه قضائیه دانست و تصریح کرد: همکاری دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در کاهش جرایم بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار