حجت‌الاسلام محمدحسنی:

هنرمندان باید زبان انتقال حماسه‌ها و فداکاری‌های ارتش به جامعه باشند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هنرمندان باید زبان انتقال حماسه‌ها و فداکاری‌های ارتش به نسل‌های کنونی و آینده کشور باشند.
کد خبر: ۳۵۹۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ - 28August 2019

هنرمندان باید زبان انتقال حماسه‌ها و فداکاری‌ها ارتش به نسل کنونی و آینده کشور باشندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آیین اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش که صبح امروز در سالن کوثر این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه برای رسیدن به قله تئاتر راه زیادی در پیش داریم، اظهار داشت: ما از هنرمندان می‌خواهیم که در این راه، ارتش را حمایت و همراهی کنند.

وی ادامه داد: هنر یک موضوع آسمانی و جزء برکاتی است که خداوند از آسمان به بشر هدیه داده است؛ هنر صفاتی از جمال خداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تمام آفریده‌های خداوند هنرمندانه است و اولین هنرمند خداوند است؛ لذا هنر متعهد و فاخر یک موضوع صد درصد دینی است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه هنرمند یک آیینه خدانماست، افزود: انسان با دیدن هنرمند باید به یاد خداوند بیفتد و در هنرمندان متعهد می‌توان خداوند را دید.

وی با اشاره به اینکه هنر تئاتر پدر سایر هنر‌های نمایشی است، بیان کرد: سرآغاز هر هنر نمایشی، تئاتر است و تمامی هنرمندان اول تئاتر بازی کردند و سپس وارد سینما شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تئاتر امروز با کمترین هزینه می‌تواند بیشترین پیام را به مخاطبان خود برساند و ثمرات زیادی دارد که باید به آن توجه کرد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه در تئاتر می‌توان با کمترین وسایل و نیرو بزرگترین پیام‌ها را منتقل کرد، افزود: تئاتر را می‌توان به بهترین شکل در جا‌های مختلف اجرا کرد.

وی عنوان کرد: تئاتر به خاطر زنده بودن، نزدیک‌ترین راه برای انتقال پیام به مخاطبان است و رسالت هنرمندان انتقال پیام‌ها به نسل‌های مختلف است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تأکید کرد: هنرمندان باید زبان انتقال حماسه‌ها، فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌های ارتش به نسل‌های کنونی و آینده کشور باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار