رزمنده دوران دفاع مقدس:

نقش بانوان در دفاع مقدس موثر بود

«محسن زارع‌زاده مهریزی» با بیان اینکه نقش بانوان در هشت سال دفاع مقدس موثر بود گفت: زنان با درک درست از وظیفه‌شان در دوران هشت سال دفاع مقدس در پیشبرد جنگ نقش به سزایی را ایفا کردند.
کد خبر: ۳۵۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰ - 29August 2019

بانوان مهم ترین رکن در تحکیم بنیان خانواده هستند«محسن زارع‌زاده مهریزی» رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد نقش بانوان را در دفاع مقدس موثر دانست و اظهار داشت: در حقیقت زنان با درک درست از وظیفه‌شان در دوران هشت سال دفاع مقدس در پیشبرد جنگ نقش به سزایی را ایفا کردند.

وی افزود: بانوان با انجام درست وظایفشان در تحکیم بنیان خانواده، پشتیبانی عملی از نیازمندی‌های جنگ و پرستاری و حمایت از مجروحین جنگی در دفاع مقدس موثر واقع شدند.

زارع‌زاده با اشاره به دوران زخمی شدن خودش در جنگ، تاکید کرد: وقتی مجروح شدم به نقاهت‌گاهی در اهواز اعزام شدم آنجا خواهرانی بودنند که چون فرشته‌های نجات از مجروحان جنگی پرستاری می‌کردند.

این بازنشسته نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: برای ادامه درمان از اهواز به اصفهان منتقل شدم آنجا هم بانوان داوطلبی بودنند که کار پرستاری از بیماران را انجام می دادند؛ آنان حتی در انتخاب غذا مجروحان به علاقه آنها توجه می کردند.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه تجدید و تقویت قوا در تاریخ موضوع مهمی است که از زمان تصمیم گیری امام علی(ع) در جنگ جمل و صفین به آن توجه شده، یادآور شد: تحکیم بنیان خانواده باید به گونه‌ای باشد که بانوان وظایفشان را به خوبی بشناسند و آنها را به درستی انجام دهند.

وی حضور بانوان را در همه عرصه‌ها مهم تلقی کرد و بیان داشت: حضور زنان در همه زمینه‌ها حائز اهمیت است اما وجود آنان در تحکیم بنیان خانواده، فرزند‌آوری و تربیت درست فرزندان مهمترین رکن وظایفشان محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار