امیر دادرس:

تجهیزات دفاعی سرّی ایران بلای جان دشمن می‌شود

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را از کرده خود پشیمان کند، گفت: بسیاری از تجهیزات کارآمد دفاعی ما به جهت رعایت ملاحظات امنیتی، آشکار نیست و هر زمان که لازم شود، با این تجهیزات ضربه نهایی را بر پیکره دشمن وارد می‌کنیم.
کد خبر: ۳۵۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ - 28August 2019

دادرسبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدحسین دادرس» جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم اختتامیه هفدهمین دوره رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز (چهارشنبه)  در پادگان جوادالائمه (ع) نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز از نظر نظامی و آمادگی رزمی آماده انجام مأموریت‌های مختلف است.

وی افزود: امروز بسیاری از تجهیزات کارآمد دفاعی ما در حوزه‌های مختلف زمینی، هوایی، دریایی و پدافندی به جهت رعایت ملاحظات امنیتی، آشکار نیست و هر زمان که لازم شود، این تجهیزاتِ کارآمد، آشکار شده و ضربه نهایی را بر پیکره دشمن وارد می‌کند.

امیر دادرس با اشاره به تست عملیاتی تجهیزات و نیروی انسانی گفت: ما به صورت هفتگی این کار را جهت رسیدن به آمادگی صددر صد انجام می‌دهیم و تشکیلاتی داریم که در دوردست می‌تواند دشمن را در زمان نیاز از کرده خود پشیمان کند.

جانشین فرمانده کل ارتش ادامه داد: دشمن ما زبان زور و منطق زور را بهتر می‌فهمد و به همین خاطر مخالف افزایش توان دفاعی کشور ماست.

وی بیان کرد: افتخار دشمنان ما کودک‌کشی، زدن هواپیمای مسافربری، ممانعت از رساندن دارو به بیماران و تبدیل عروسی‌ها به عزا در کشورهای افغانستان و پاکستان است.

امیر دادرس با بیان اینکه بصیرت داشتن امروز باید در صدر نگاه و مبنای حرکت‌ ما باشد، گفت: کسی که بصیرت دارد، می‌داند که برای حرکت در دنیای امروز نیازمند پیاده کردن قواعد الهی و داشتن شناخت صحیح است.

وی تصریح کرد: زمانی تشخیص حق از باطل، ساده و صف دشمن از صف خودی جدا بود و دشمن در همان هیبت دشمن ظاهر می‌شد، اما امروز دشمنان ما در پشت الفاظ و شعار‌ها و بیان‌های زیبا پنهان شده‌اند و به همین خاطر تشخیص حق و باطل سخت و متفاوت از گذشته است؛ لذا در چنین شرایطی داشتن بصیرت یک ضرورت است.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به آمادگی نیرو‌های مسلح برای مواجهه با تهدیدات گفت: دشمن اگر بخواهد در محیط سخت با ما درگیر شود، باید به میدان بیاید و قطعاً در این شرایط لطمات اساسی می‌خورد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار