محمودزاده خبر داد؛

تولید محصولات اقتصادی در نیروهای مسلح

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: در مدت برگزاری جشنواره کسب و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان، کسب‌ و کارهای کوچکی که با ظرفیت و فرصت اندک ایجاد شده بودند و صرفه اقتصادی داشتند را مشاهده کردیم.
کد خبر: ۳۵۹۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ - 27August 2019

تولید پنج هزار میلیارد دلار محصول اقتصادی در نیروهای مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ابراهیم محمودزاده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح عصر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره کسب و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده (کوکباز) اظهار داشت: برای شرکت در این جشنواره تعداد دو هزار نفر کاندید شدند که از میان این تعداد با بررسی که صورت گرفت تعداد ۲۰۰ اثر به جشنواره راه یافتند.

وی یادآور شد: ۲۰۰ غرفه ای که در این جشنواره برپا شد، بیانگر توانایی‌های بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان بود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح ادامه داد: در مدت برگزاری جشنواره کسب و کارهای بازنشستگان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان، کسب‌ و کارهای کوچکی که با ظرفیت و فرصت اندک ایجاد شده بودند و صرفه اقتصادی داشتند را مشاهده کردیم.

وی اضافه با بیان اینکه برای شرکت‌کنندگان در جشنواره کوکباز، واژه بازایستاده را به جای بازنشسته به کار بردیم، عنوان کرد: دو هدف ما برای این جشنواره تسریع در ارایه خدمات و ارزان تمام کردن خدمت بود لذا به دنبال آن هستیم تا سال بعد کوکباز را بهتر از جشنواره امسال برگزار کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار