با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی:

کارگاه آموزش قصه‌گویی دفاع مقدس ویژه کودکان برگزار می‌شود

کارشناس مسئول فرهنگی، ادبی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند گفت: کارگاه آموزشی قصه‌گویی کودکان ویژه راویان دفاع مقدس و نویسندگان کودک و نوجوان حوزه دفاع مقدس در بیرجند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۵۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹ - 27August 2019

کارگاه آموزش قصه‌گویی دفاع مقدس ویژه کودکان برگزار می‌شود«فاطمه آدینی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند اظهار داشت: در راستای برگزاری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کارگاه قصه‌گویی ویژه کودکان را برگزار می‌کند.

وی افزود: در بین خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و فعالان حوزه دفاع مقدس افرادی را داریم که خاطرات بسیار شنیدنی و نابی دارند که باید به نسل کودک و نوجوان منتقل شود ولی با چگونگی انتقال این مفاهیم ارزشمند به کودکان آشنایی ندارند.

آدینی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی در بین آحاد جامعه هر ساله برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله استانی این مسابقات مهر امسال برگزار می‌شود و این فرصت مغتنمی برای بیان خاطرات دفاع مقدس در قالب قصه در این جشنواره برای علاقمندان فراهم کرده است.

کارشناس مسئول فرهنگی، ادبی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیرجند ادامه داد: این کارگاه صبح چهارشنبه هفتم شهریور جاری در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک واقع در انتهای شهدای 6 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها