فرمانده قرارگاه نجف اشرف نزسا خبر داد؛

اجرای بیش از 400 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه در اورامانات

سردار «محمد نظر عظیمی» گفت: قرارگاه نجف اشرف بیش از 400 پروژه را در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق اورامانات در دستور کار دارد و تعدادی پروژه هم با همکاری بهزیستی قرار است در این مناطق اجرا کنیم.
کد خبر: ۳۵۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴ - 27August 2019

اجرای بیش از 400 پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه در اوراماناتبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ پاسدار «محمد نظر عظیمی» فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه پاسداران امروز در آیین توزیع 160 سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب اسلامی بین زوج‌های جوان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه با مشارکت قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف و اداره‌کل بهزیستی استان که در روانسر برگزار شد، اظهار داشت: در این مراسم برای 160 زوج جوان تحت پوشش بهزیستی استان با همت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه و بهزیستی استان آنچه که امکان داشت، فراهم شد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف گفت: طی امروز این میزان جهیزیه به عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم زوج‌های جوان خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: قرارگاه نجف اشرف بیش از 400 پروژه را در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق اورامانات در دستور کار دارند و تعدادی پروژه هم با همکاری بهزیستی قرار است در این مناطق اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مردم اورامانات در طول انقلاب با ایستادگی و مقاومت خود توطئه‌هایی را که دشمنان به آن چشم امید بسته بودند خنثی کردند.

سردار عظیمی گفت: امروز مفتخریم که شاهد درخشش مردم اورامانات و فداکاری و از خودگذشتگی آنها هستم که به الگویی برای مقابله با مستکبرین تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار