مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم:

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس استان در هفتم مهر سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۳۵۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 25August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در جلسه مسئولان کانون‌های بازنشستگان نیرو‌های مسلح، جهاد سازندگی و روحانیت اظهار داشت: امنیت و آسایش امروز ما مرهون جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس است و همه ما وظیفه داریم با تجلیل از پیشکسوتان قدردان گوشه‌ای از فداکاری‌های آن‌ها باشیم.

وی افزود: همزمان با سراسر کشور، همایش تجلیل از پیشکسوتان نیرو‌های مسلح استان قم روز هفتم مهر در قم برگزار می‌‌شود و در این راستا جلسه استانی همایش برگزار و جزییات آن برنامه ریزی و اعلام می‌شود.

در این جلسه، محمد قراباغی مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان قم و مسئولان کانون‌های بازنشستگان سپاه، ارتش، ناجا، ودجا، جهاد و مسئول سازمان پیشکسوتان جهاد و شهادت و نماینده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) حضور داشتند.

بحث و بررسی تشکیل شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت در استان و نیز ابلاغیه‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مورد شیوه اجرای همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از محور‌های جلسه بود.

همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم برگزار می‌شودهمایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم برگزار می‌شودهمایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم برگزار می‌شودهمایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم برگزار می‌شودهمایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم برگزار می‌شودهمایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس استان قم برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار