امیر حیدری:

موفقیت کارکنان نیروی زمینی ارتش در گرو حمایت خانواده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: کارکنان نیروی زمینی ارتش موفقیت خود را مدیون همسرانشان هستند چون آنها کانون خانواده را گرم نگه می‌دارند.
کد خبر: ۳۵۹۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ - 25August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، هفدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نزاجا با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد.

حیدری در این همایش اظهار داشت: ما در ارتش جمهوری اسلامی به فضل خداوند اعتقاداتی داریم که در صدر آن اعتقاد به شکرگزاری خداوند بابت نعمات بی‌شماری است که به ما عطا کرده است.

وی افزود: نعمت امامت و ولایت، بالاترین نعمتی است که خداوند متعال به ما ارزانی داشته و در آیات قرآن کریم نیز به این مهم اشاره شده است.

حیدری ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با توکل بر خدا و یاری شما کارکنان ممتاز این نیرو و سایر همرزمان، توفیقات خوبی داشته است. عملکرد بسیار خوب پنج قرارگاه این نیرو موید این ادعا است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش به توفیقات قرارگاه‌های تحت امر این نیرو اشاره کرد و ابراز داشت: قرارگاه شمال‌شرق نزاجا از جمله قرارگاه‌های موفق نیروی زمینی ارتش به شمار می‌رود که استقرار قدرتمند آن در مرز باعث شده تا مورد تشویق مقامات نیروی زمینی قرار بگیرد. در بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از قرارگاه شمال‌شرق، امیر «رضا آذریان» فرمانده این قرارگاه مورد تقدیر قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: در جریان سیل سال جاری که اکثر استان‌های کشور را درگیر خود کرده بود نیروی زمینی ارتش حضور مقتدرانه داشت و تمام توان خود را به میدان آورد که رضایت ولی فقیه که رضایت خداوند است را به همراه داشت. رهبر معظم انقلاب اسلامی از حضور ارتش در کمک‌رسانی به مردم در زلزله کرمانشاه و پدیده سیل به عنوان أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ یاد کردند.

وی در ادامه به نقش موثر همسران کارکنان نیروی زمینی ارتش در اجرای بهتر ماموریت ها اشاره کرد و گفت: کارکنان نیروی زمینی ارتش موفقیت خود را مدیون همسرانشان هستند چون آنها کانون خانواده را گرم نگه می دارند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نظامی بعد از احوالپرسی جویای حال خانواده کارکنان نیروهای نظامی می‌شوند. قطعا این توجه ریشه در آیات الهی و احادیث معصومین دارد.

حیدری در پایان توجه خانواده کارکنان نیروی زمینی به فرزندان و مدیریت توقعات را مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار