قریشی خبر داد؛

برگزاری مراسم تجلیل از شهدای کارمند و وزرای شهید

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات از برگزاری مراسم تجلیل از شهدای کارمند و وزرای شهید خبر داد.
کد خبر: ۳۵۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ - 21August 2019

برگزاری مراسم تجلیل از شهدای کارمند و وزرای شهیدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سید حمید رضا قریشی» فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت، بسیج ادارات و وزارتخانه‌های کشور از دوم تا نهم شهریور ویژه‌برنامه‌هایی را پیش‌بینی کرده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدای کارمند و وزرای شهید اشاره کرد.

وی افزود: این مراسم  روز شنبه دوم شهریور با سخنرانی وزیر دفاع در دانشگاه مالک اشتر برگزار می‌شود.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات اضافه کرد: جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی و رونمایی از تمبر کارمند تراز انقلاب اسلامی نیز که چهارم شهریور در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد، یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دولت است.

قریشی ادامه داد: برپایی همایش امر به معروف و نهی از منکر در سازمان اوقاف و امور خیریه، همایش امنیت بسیج در نمایشگاه بین‌المللی تهران، همایش مسئولان ورزشی ادارات و دستگاه‌های دولتی و نیز ایجاد میز خدمت در وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، نفت، صمت، نیرو، کار، علوم و تحقیقات و ارتباطات از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دولت توسط بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات برگزار می‌شود.

وی در ادامه به ساخت ۱۰ واحد مسکونی برای آسیب‌دیدگان ناشی از سیل امسال در دشت آزادگان اشاره کرد و گفت: بسیج ادارات، بسیج هیأت دولت جمهوری اسلامی است و همان‌گونه که در هر وزارتخانه‌ای بسیج داریم، باید هیأت دولت هم به عنوان یک پایگاه بسیج، فرماندهی و منابع وزرا را بسیج کند.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات در ادامه با بیان اینکه امسال بسیج ۴۰ سالگی خود را تجربه می‌کند، افزود: با توجه به اینکه امسال بسیج ۴۰ سالگی خود را تجربه می‌کند، باید برنامه‌های ویژه‌ای به همین مناسبت داشته باشیم تا خدمات بسیج به جامعه بیش از گذشته معرفی شود؛ لذا شاید بتوان گفت که برگزاری جشنواره «کارمند تراز انقلاب اسلامی» یکی از این برنامه‌هاست.

قریشی ادامه داد: این نشان می‌دهد که بسیج دست یاری به سوی همه نهاد‌هایی که می‌خواهند برای انقلاب کار کنند، دراز می‌کند تا اصل و اساس انقلاب حفظ شود.

وی سپس در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از شهدای کارمند و وزرای شهید نیز عنوان کرد: اینکه بعد از گذشت ۳۸ سال از شهادت ۱۰ تن از وزرای دولت جمهوری اسلامی ایران، تاکنون چنین مراسمی برای این شهدا برگزار نشده، به نوعی نشان از کم‌توجهی‌هایی است که در این زمینه صورت گرفته است.

فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات همچنین تصریح کرد: در راهپیمایی اربعین امسال طرح «نیابت از شهید» را خواهیم داشت؛ بدین‌صورت که هر زائر در راهپیمایی اربعین می‌تواند نایب الزیاره یک شهید از شهدای دولت باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها