سردار کارگر در مراسم تجلیل از خادمین شهدا:

افتخارات امروز کشور به برکت خون شهداست/ شهدا پیام‌آوران وحدت و همدلی هستند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه افتخارات امروز کشور به برکت خون شهدای والامقام است، گفت: یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با دشمنان قسم‌خورده، حفظ وحدت و همدلی در میان همه اقشار، اصناف و دستگاه‌ها و نهادهای کشور است.
کد خبر: ۳۵۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ - 19August 2019

افتخارات امروز کشور به برکت خون شهداست/ شهدا پیام‌آوران وحدت و همدلی هستندبه گزارش خبرنگار و حماسه دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور در مراسم تجلیل از خادمین شهدا که پیش از ظهر امروز در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اهمیت احیای یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: پیام شهدا برای ملت بزرگ ایران بصیرت، وحدت و دشمن‌شناسی بوده است.

وی با تاکید بر اهمیت دشمن‌شناسی در نظام اسلامی، گفت: نباید مشکلات و مسائل ما را از بصیرت و شناخت دشمنان حقیقی‌مان دور کند؛ آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی امروز دشمنان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سردار کارگر در ادامه خاطرنشان کرد: امروز یکی از مهم‌ترین راه‌های مقابله با دشمنان قسم‌خورده، حفظ وحدت و همدلی در میان همه اقشار، اصناف و دستگاه‌ها و نهادهای کشور است و شهدا نیز همواره پیام‌آوران وحدت و یکپارچگی بوده‌اند.

 رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه شهدا همواره برای همه ملت ایران منبع عظیم خیرات و برکات بودند، افزود: هرگاه به مشکلی برمی‌خوریم، حضور عالی و معنوی شهدا برای‌ ما انبساط و گشایش ایجاد می‌کند و راه‌های موفقیت را به ما نشان می‌دهند.

رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور خدمت به شهدا را توفیقی الهی عنوان کرد و افزود: همه ما باید خداوند متعال را به خاطر توفیق خدمت‌گزاری به شهدا شاکر باشیم.

وی قدرت، عزت، افتخار و جایگاه امروز ایران اسلامی را وابسته به خون شهدا برشمرد و گفت: امنیتی که امروز ملت ایران از آن بهره‌مند هستند به برکت خون شهدای عزیز است.

سردار کارگر در پایان از مهندس «حناچی» شهردار تهران، سردار «یزدی» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)، سردار «رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ، امیر «حسینی» فرمانده دژبان آجا و سایر دست‌اندرکاران این مراسم باشکوه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها