سردار رحیمی در مراسم تجلیل از خادمین شهدا:

رسالت مهم مسئولان قدم گذاشتن در مسیر شهداست

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه رسالت مهم مسئولان و مردم قدم گذاشتن در مسیر شهداست، گفت: شهدا در راه ولایت گام برداشتند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردند.
کد خبر: ۳۵۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ - 19August 2019

رسالت مهم مسئولان قدم گذاشتن در مسیر شهداستبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مراسم تجلیل از خادمین شهدا اظهار داشت: همه ما وامدار و مدیون خون شهدای عزیز هستیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در راه این عزیزان گام برداریم.

وی با بیان اینکه خداوند به مؤمنین وعده پیروزی داده است، گفت: شهدا در راه ولایت گام برداشتند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نکردند و قطعا وعده الهی به برکت خون شهدا برای ملت بزرگ ایران محقق خواهد شد.

سردار رحیمی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح با افتخار خود را سرباز امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌دانند و تلاش می‌کنند تا میراث‌داران خوبی برای خون شهدا باشند. امروز ما به تأسی از شهدای عزیز اجازه نمی‌دهیم که کوچک‌ترین خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد شود.

وی با بیان اینکه ما اجازه نخواهیم داد که خون شهدا پایمال شود، گفت: بحمدالله امروز خانواده‌های معظم شهدا با عزت‌ترین و شریف‌ترین افراد جامعه اسلامی هستند و همه ما خود را مدیون ایثارگری آنان می‌دانیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار