سردار یزدی در مراسم تجلیل از خادمین شهدا:

شهدا گنجینه‌های زلال معرفت هستند

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه شهدا گنجینه‌های زلال معرفت هستند، گفت: هر گاه دل‌های ما سخت می‌شود، شهدای عزیز می‌آیند و با حضورشان غبار از دل‌های ما می‌شویند و ما را متوجه آرمان‌های اساسی می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ - 19August 2019

شهدا گنجینه‌های زلال معرفت هستندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا یزدی» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمین شهدا، با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام اظهار داشت: دو سال است که مجموعه سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) توفیق خدمت به شهدا را دارد که این برای ما جای بسی افتخار و مباهات است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام گفت: از آنجا که شهدا به منبع عظیم الهی متصل هستند، کار برای آن‌ها ماندگار و باقیات الصالحات محسوب می‌شود.

سردار یزدی شهدا را گنجینه‌های زلال معرفت عنوان کرد و گفت: هر گاه در حوزه‌های اجتماعی، مدیریتی و حوزه‌های دیگر تحت فشار قرار می‌گیریم و دل‌های ما سخت می‌شود، شهدای عزیز می‌آیند و با حضورشان غبار از دل‌های ما می‌شویند و ما را متوجه آرمان‌های اساسی می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز جوانان کشور ما با تأسی از شهدا به دنبال دستیابی به آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی هستند و در این مسیر هدفمند گام برمی‌دارند. امیدواریم ما نیز به برکت دعای شهدا با منبع عظیم و بزرگ شهادت پیوند بخوریم و با شهدا محشور شویم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها