سردار هاشمی‌دانا در مراسم تجلیل از خادمین شهدا:

شهدا تا پای جان در دفاع از حریم اهل بیت (ع) گام برداشتند

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور گفت: شهدا تا پای جان در دفاع از حریم اهل بیت (ع) گام برداشتند و پژواک ندای پیامبر اکرم (ص) را به خوبی شنیده و منعکس کردند.
کد خبر: ۳۵۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ - 19August 2019

شهدا تا پای جان در دفاع از حریم اهل بیت (ع) گام برداشتندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «سیدمجید هاشمی‌دانا» دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور در مراسم تجلیل از خادمین شهدا، با اشاره به اهمیت عید غدیر خم اظهار داشت: اگر حاضران در غدیر پیام ابلاغ شده توسط پیامبر مکرم اسلام را به نحو شایسته منتقل می‌کردند، واقعه کربلا اتفاق نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه امروز همه ما نسبت به ابلاغ پیام ولایت وظیفه داریم و مسئول هستیم، گفت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی هر دو در راستای ترویج و ابلاغ این رسالت بزرگ گام برداشتند و شهدای عزیز نیز در اعتلای همین آرمان در مسیر ولایت با تأسی از رهبران خود گام برداشته و تا پای جان، این راه روشن و الهی را ادامه دادند.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور ادامه داد: شهدا تا پای جان در دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) گام برداشتند و پژواک ندای پیامبر اکرم (ص) را به خوبی شنیده و منعکس کردند.

سردار دانا افزود: این برنامه در راستای تقدیر از برگزار کنندگان مراسم تشییع پیکر شهدا و ترویج کنندگان فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شده است.

معاون اداری و پشتیبانی با بیان اینکه سال گذشته مراسم تشییع شهدای گمنام را دهه اول محرم برگزار کردیم، ادامه داد: جمعیت کثیری در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز در ایام شهادت حضرت صادق (ع) تشییع پیکر 150 شهید گمنام را در تهران و 10 استان دیگر داشتیم.

وی در پایان گفت: به عنوان دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مراسم تشییع شهدای گمنام کشور از تمامی دست اندرکاران، از جمله، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، سازمان بسیج، مجموعه شهرداری تهران، مجموعه صداوسیما، کمیته جستجوی مفقودین، اورژانس تهران، خبرگزاری‌های عرصه حماسه و جهاد، مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها