استاندار خراسان شمالی:

رسانه‌ها در ثبت دلاوری‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نقش بی‌بدیلی ایفا کردند

استاندار خراسان شمالی گفت: رسانه‌ها بودند که در ثبت و ضبط دلاوری‌های 8 سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی نقش بی‌بدیلی ایفا کردند.
کد خبر: ۳۵۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ - 19August 2019

رسانه‌ها در ثبت دلاوری‌های دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم نقش بی‌بدیلی ایفا کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدعلی شجاعی» استاندار خراسان شمالی در اختتامیه بیست و دومین جشنواره تولیدات صداوسیمای مراکز استان‌ها اظهار داشت: این شهدا بودند که با از خودگذشتگی‌ از ارزش‌های نظام اسلامی دفاع کردند و به دشمنان ثابت کردند که نمی‌گذارند به ارزش‌های این نظام خدشه‌ای وارد شود.

شجاعی ادامه داد: این رسانه‌ها بودند که در ثبت و ضبط دلاوری‌های 8 سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم همچون شهید حججی نقش بی‌بدیلی ایفا کردند.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به مشکلات موجود کشور کار کردن کمی سخت ولی ممکن است؛ ما باید در کنار یکدیگر، هم افزایی و مشارکت داشته باشیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق بیاییم.

وی ادامه داد: ما در خراسان شمالی با مدیرانی که از جناح بازی به دور هستند و همدل و پا به کار برای رضایت خداوند و مردم کار می‌کنند این موضوع را ثابت کردیم و مردم این استان لیاقت این همه کار و تلاش را دارند.

شجاعی با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی در سال 91 گفت: حضرت آقا تأکید داشتند که این استان می تواند جزو 10 استان برتر کشور باشد و ما آمادگی چنین جهشی را در تمام جوانب توسعه داریم و بدون شک این امر به زودی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها