مدیرکل بنیاد شهید مازندران:

صلابت و شرافت آزادگان برای همیشه بر صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد

«هدایت مظلومی» گفت: صلابت، رشادت و شرافت انسانی آزادگان عزیز برای همیشه بر صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و عزت و بزرگی این سفیران بی‌ادعا، در تاریخ ماندگار خواهد ماند.
کد خبر: ۳۵۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ - 18August 2019

صلابت و شراقت آزادگان برای همیشه بر صفحات تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان بهشهر که در نیروگاه شهید سلیمی نکا برگزار شد، اظهار داشت: صلابت، رشادت و شرافت انسانی آزادگان عزیز برای همیشه بر صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد و عزت و بزرگی این سفیران بی‌ادعا، در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

مظلومی افزود: روحیه قوی و عزم آهنین آزادگان در دوران سخت و دشوار اسارت بی‌نظیر بود و شما با استقامت خود به دشمنان نشان دادید که فرزندان غیور مرد این سرزمین هرگز در مقابل ظلم و ستم کوتاه نمی‌آیند و این مجاهدت و ایثارگری شما نشأت گرفته از آموزه‌های دینی و فرهنگ عاشورایی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان داشت: امروز همه مسئولان باید مسائل و مشکلات آزادگان را درک کنند و رسیدگی به دغدغه‌های این عزیزان را از وظائف ذاتی خود بدانند.

مظلومی فرارسیدن عید سعید غدیر را به جامعه معزز ایثارگری و آزادگان عزیز تبریک گفت و عنوان کرد: در این عید با عظمت و با کرامت، مسئولین به دیدار خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران بویژه آزادگان رفته و از آنان تکریم کنند. 

جباری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بهشهر در این مراسم به ارائه گزارش برنامه‌های بنیاد در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پرداخت و متذکر شد: 113 تن از آزادگان بهشهر در قید حیات بوده و 7 تن از این عزیزان به شهادت رسیدند و 3 تن به دیار باقی شتافتند.

در این مراسم سردار الیاسی آزاده سرافراز به روایتگری و خاطره‌گویی دوران اسارت خود پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها