سرهنگ آذرخش در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ایستادگی در زمان اسارت کمتر از شهادت نیست

مسئول پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: ایستادگی و پایمردی در سال‌های تحمل درد و رنج و دوری از میهن و خانواده کمتر از شهادت نبود.
کد خبر: ۳۵۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ - 17August 2019

ایستادگی در زمان اسار کمتر از شهادت نیستسرهنگ «غلامرضا آذرخش» مسئول پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، در زاهدان اظهار داشت: 26 مرداد یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی است.

وی گفت: هنگامی که دشمن بعثی در شهریور 59 با حمایت استکبار جهانی و به خیال خام خود جهت ضربه زدن به نظام نو پای اسلامی پخش‌هایی از سرزمین اسلامی ما را مورد حمله قرار داد خیل عظیمی از جوانان این مرز و بوم که هیچگونه آموزش نظامی را ندیده بودند جهت دفاع از دین، ناموس و سرزمین خود راهی مناطق عملیاتی شدند تا مانع پیشروی دشمن شوند.

این مسئول بیان داشت: جوانان با ایمان و عزم خوب و راسخ‌ توانستند حسرت این آب و خاک و میهن اسلامی را بردل دشمنان و حامیانشان بگذارند.

مسئول پیشکسوتان جهاد و مقاومت افزود: سال‌های دفاع مقدس، با رشادت و جانبازهای جوانان این سرزمین که جامه شهادت پوشیدند برای همیشه در تاریخ ثبت شد تا دیگر هیچ دشمنی به خود جرات فکر کردن به این سرزمین را ندهد.

این مسئول گفت: در میان رشادت‌های رزمندگان اسلام در سال‌های دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت عزتمندانه و بی‌نظیر آزادگان سرافزار برگ زرینی و حماسه درخشانی بود که حیرت جهانیان را به دنبال داشت.

سرهنگ آذرخش بیان کرد: ازادگان که در سخت‌ترین شرایط اردوگاه‌های دشمن، با بدترین وضعیت در زیر شکنجه‌های وحشیانه بعثیان مقاومت کردند تا ثابت کنند در اسارت ظاهری نیز خود را رزمنده و مدافع نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی می‌دانند و این پایمردی در سالهای تحمل درد و رنج و دوری از میهن و خانواده کمتر از شهادت نبود.

وی ادامه داد: یاد و خاطره همه شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران را که برای حفظ و تعالی نظام جمهوری اسلامی همه سرمایه خود را خالصانه و بدون ریا نثار نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند را گرامی میداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار