دستور ویژه رئیس قوه قضاییه برای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در کردستان

در پی سفر حجت‌الاسلام رئیسی به استان کردستان، جلسه شورای اداری این استان برگزار و برخی مطالب مبنی بر بالا بودن آمار فساد در برخی از دستگاه‌های اداری و اجرایی این استان مطرح شد.
کد خبر: ۳۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ - 17August 2019

دستور ویژه رئیس قوه قضاییه برای ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در کردستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضاییه در جلسه شواری اداری کردستان پس از شنیدن اظهارات حاضرین در جلسه با تاکید بر اینکه بالا بودن آمار فساد در برخی از دستگاه‌های اداری و اجرایی نیازمند بررسی جدی است، از استاندار خواست که این موضوع را بررسی و در صورت صحت موضوع برای برخورد و ریشه کنی فساد اداری تدبیر و اقدام جدی کند.

وی همچنین تاکید کرد: در صورت عدم صحت ادعا‌های مطروحه در آن گزارش، نسبت به این موضوع اطلاع رسانی شود.

بر اساس اطلاعات بدست آمده رئیس قوه قضاییه در راستای ارزیابی این گزارش و رسیدگی به موضوع، دستور تشکیل هیات ویژه‌ای از دستگاه‌های نظارتی استان با محوریت سازمان بازرسی و عضویت سازمان تعزیرات، دیوان محاسبات، اداره اطلاعات و اطلاعات سپاه و ناجا را صادر کرد.

بنابراین گزارش در ساعات پایانی حضور رئیس قوه قضاییه در کردستان، اولین جلسه این هیات با حضور حجت‌الاسلام رئیسی و جمعی از مسؤولان قضایی مرتبط در دادگستری سنندج تشکیل شد.

رئیس قوه قضاییه در این جلسه دستور داده که هر سه ماه یک بار روند پیشرفت اقدامات به وی گزارش شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار