عبدالملک الحوثی:

عملیات هوایی امروز بزرگترین حمله علیه ائتلاف سعودی بود

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: عملیات یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی امروز یمن به عربستان بزرگترین عملیات علیه ائتلاف سعودی از آغاز جنگ یمن و پیامی به امارات بود.
کد خبر: ۳۵۸۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵ - 17August 2019

عملیات هوایی امروز بزرگترین حمله علیه ائتلاف سعودی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در ابتدا گفت: از ملت عزیز یمن به خاطر ابراز همدردی در شهادت ابراهیم الحوثی تشکر می‌کنم.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: جانفشانی‌های ملت ثمرش پیروزی است و سرانجام آن استقلال و آزادی کامل است.

وی اعلام کرد: عملیات یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی امروز یمن به عربستان بزرگترین عملیات علیه ائتلاف سعودی از زمان جنگ یمن است بود.

الحوثی در ادامه بیان کرد: عملیات علیه پالایشگاه الشیبه در نزدیکی مرز‌های امارات در واقع پیامی به امارات بود که این پالایشگاه در نزدیکی مرزهایش قرار دارد.

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: ادامه جنگ سبب نخواهد شد که ما تسلیم شویم و همدلی و انسجام و پایداری یمنی‌ها از بین نخواهد رفت. ادامه جنگ ما را به سوی توسعه توان دفاعی مان سوق خواهد داد.

الحوثی خطاب به سعودی‌ها اعلام کرد: چشمداشت و طمع ورزی برای رهبری منطقه برای شما با ادامه جنگ محقق نخواهد شد. در بُعد امنیتی، سیاسی و اجتماعی بازنده خواهید بود و نیز وجهه شما در صورت ادامه جنگ از بین خواهد رفت.

وی افزود: همه عملیات‌های نظامی ما در راستای حق مشروع ما در واکنش به تجاوز و جنایات متجاوزان است.

عبدالملک الحوثی بیان کرد: کینه توزی و طمع ورزی و بی هویتی و حماقت سیاسی برخی را به این سوق داده است که ابزاری در دست متجاوزان باشند.

ادامه دارد ...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار