هشدار سید مقاومت به «تیم ب»

دبیرکل حزب الله لبنان تلویحا به آمریکایی‌ها و تیم ب هشدار داد که حمله به یک عضو مقاومت به مثابه حمله به تمامی اجزای آن است.
کد خبر: ۳۵۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ - 17August 2019

هشدار سید مقاومت به «تیم ب»/ حمله به یک عضو مقاومت، حمله به تمامی اجزای آن استگروه بین‌الملل دفاع‌پرس: بخشی از سخنان «سیدحسن نصر الله» دبیرکل حزب الله لبنان در سیزدهمین سالروز پیروزی مقاومت حزب الله در جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی بیش از اندازه مورد توجه رسانه‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای قرار گرفت.

دبیرکل حزب لبنان در این مراسم به طرف‌هایی که هر روز از حمله به ایران سخن می‌گویند هشدار داد که «هرگونه جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران موجب به آتش کشیدن تمام منطقه خواهد شد؛ چرا که حمله به یک عضو مقاومت به مثابه حمله به تمامی اجزای آن است.»

تحلیلگران و ناظران بین‌المللی بر این باورند که این بخش از سخنان سید حسن نصرالله در واقع گوشزد قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران به ایالات متحده آمریکا و مزدوران منطقه‌ای این کشور است. این تحلیلگران معتقدند که سید مقاومت با این سخنان این پیام را به افکار عمومی منتقل کرد که اگر آمریکایی‌ها از جنگ با ایران اجتناب کردند، علت آن تصمیمات استراتژیک نبود، بلکه ترس و وحشتی بود که در سایه قدرت ایران، بر آنها حاکم شده بود. سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکایی‌ها را در آب‌های خلیج فارس و توقیف نفت‌کش قانون‌شکن بریتانیا مصداق بارز اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

بنابراین، «سید مقاومت» بار دیگر مثل گذشته با سخنان راهبردی خود معادلات دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ایِ مقاومت را برهم زد تا بار دیگر قاطعیتِ مواضع مقاومت بر همگان ثابت شود.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار