بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادی اسرا؛

آزادگان سفیران پیام استقامت و ظلم ستیزی فرزندان ایران به دنیا هستند

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای آزادگان سرافراز را نماد مقاومت، ایثارگری، سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی به دنیا دانست.
کد خبر: ۳۵۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ - 17August 2019

آزادگان سفیران پیام استقامت و ظلم ستیزی فرزندان ایران به دنیا هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای، ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را گرامی داشت. در این بیانیه آمده است: ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ سالروز ورود مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود، دفتر زرین دفاع مقدس را زینتی مضاعف بخشیدند و در بند اسارت نیز دست از مجاهدت نکشیدند و قاصد آرمان‌های آسمانی انقلاب و اسلام ناب شدند.

۲۶ مرداد هر سال یادآور یکی از خاطرات الهام بخش و شورانگیز در حافظه تاریخی ملت ایران است که در آن حماسه مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسلام و تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در ۸ سال دفاع مقدس می‌درخشد.

آزادگان سرافراز نماد مقاومت، ایثارگری و سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند. صبر و بصیرت دو عامل بی‌بدیلی هستند که به بهترین شیوه در آزادگی این غیور مردان و همسران آنان که در نبود ایشان بار مشقت را به تنهایی به دوش می‌کشیدند تجلی یافت و همین دو عنصر اساسی بود که چشم فتنه و فتنه‌گران را نیز کور کرد و شکی نیست که تامل در این مناسبت تاریخ انقلاب، یادآوری ضرورت حفظ بصیرت، صبر و استقامت است. پاسداشت این روز فرصتی برای بازخوانی تاریخ مقاومت و پایداری ملت ایران در برابر جبهه معاندین نظام و ضد انقلاب داخلی و خارجی است.

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، بازگشت غرورآفرین آزادگان و صبوری خانواده این عزیزان در دوران اسارت را مایه افتخار و مباهات می‌داند و این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار