بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی؛

آزادگان دفاع مقدس نشان دادند ادامه آزادمردی با مقاومت میسر می‌شود

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، مقاومت را تنها راه حفظ استقلال و ادامه آزادمردی نامید.
کد خبر: ۳۵۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹ - 17August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، بیست و ششم مرداد یادآور رشادت بزرگمردانی است که علی‌رغم شکنجه‌های روحی و جسمی فراوان در برابر خواسته‌ رژیم بعثی سر تسلیم فرود نیاوردند و با ایمان قلبی به پیروزی حق بر باطل نماد مقاومت شدند.

بی‌‌شک افتخارآفرینانی که سال‌های سال در زندان‌های رژیم متجاوز بعثی سختی‌ها را تحمل کردند، اما از آرمان‌های انقلابی و اسلامی‌شان کوتاه نیامدند، اسوه‌های ماندگار کشور مقتدر ایران اسلامی‌اند که باید استمرار حیات‌شان را قدر دانست.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت سالروز به‌یاد ماندنی بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و خرسندی از تحقق وعده الهی «و بشرالصابرین» بیش از گذشته در ثبت و انتشار خاطرات آزادگان دوران دفاع‌ مقدس کوشاست و بر همین اساس دست نیاز خود را به همیاری آن عزیزان دراز می‌کند.

قطعاً در مقطعی که غرب و شرق درصدد قهرمان‌سازی با آثار خیالی‌اند، معرفی قهرمانان این مرز و بوم در 8 سال پایداری و استقامت، در افزایش بصیرت نسل جدید انقلاب موثر واقع خواهد شد.

حال که مستکبران با دو راهبرد زور و تزویر درصدد اعمال نفوذ برای تامین منافع و استثمار از ممالک مستقل و آزاد هستند، با الگو گرفتن از راه و روش حضرت زینب (س) و منش آزادگان گرامی، مقاومت تنها راهکارِ حفظ استقلال و ادامه‌ آزادمردی ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار