حجت‎الاسلام صدیقی:

هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی نقطه عطفی در تمدن نظام اسلامی بود

امام جمعه موقت تهران گفت: هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی، نقطه عطفی است که نشان‌دهنده تولد تمدن مقتدرانه نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ - 16August 2019

هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی نقطه عطفی در تمدن نظام اسلامی بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران ضمن تبریک میلاد مسعود امام هادی (ع) و مناسبت‌های عرشی ماه ذی الحجه، اظهار داشت: مسئله ولایت خدا، واسطه فیض بودن بین خالق و مخلوق است، امامت عهدالله است، خداوند امامت را جعل خودش معرفی کرده که با انتخابات و شورا درست نمی‌شود و عهدالناس نیست، این ولایت مدیریت، وحدت و هدایت است. شما هیچ رهبری را در عالم سراغ ندارید که قدرت او را نگیرد، اما این ولایت مرات خدا است.

وی با اشاره به نزدیک بودن عیدغدیر، ادامه داد: در عید غدیر نشان دهید که عاشق علی هستید، در آن روز برای خانواده تان بهترین غذا، هدیه و اخلاق را در نظر بگیرید. در آن روز لباس شادی، تبسم و... را فراموش نکنید همچنین بنیاد بین المللی غدیر هم چند سالی است که کاروان‌های شادی را در شهرستان‌های مختلف کلید زده و بسته‌های فرهنگی را به مساجد ارسال می‌کند. همه با هم دست به دست هم دهیم، زیرا علی در همه جا جلوه خداست.

امام جمعه موقت تهران گفت: سقوط پهباد رادار گریز آمریکایی توسط ایران را نشانه افول تمدن آلوده به ظلم غربی و استکباری دانست.

وی همچنین به دستاورد‌های جوانان ایرانی در زمینه ساخت هواپیما، زیردریایی و مسائل مخابراتی نیز اشاره کرد و گفت: کار‌های بزرگی انجام شده که باید برای ملت ایران و مستضعفان جهان بازگو شود.

خطیب جمعه تهران ادامه داد: مسئله دیگر دیدار نمایندگان مقاومت یمن با مقام معظم رهبری بود. خداوند زمینه ظهور و یاران امام زمان را پرورش می‌دهد. اکنون یمن چهار سال تمام بدون کمک کشوری و با دست خالی در مقابل متجاوزان آمریکایی، سعودی و اماراتی مقاومت کرده و با وجود آنکه متجاوزان ۸۰ هزار کودک را به خون کشیدند و همه جا را ویران کردند، اما مقاومت ادامه دارد.

وی توطئه تجزیه یمن را نشانه عجز و درماندگی متجاوزان دانست و گفت: در این مسیر شهدای عظیمی تقدیم شده است و پیروزی قطعی که وعده الهی است نصیب یمن خواهد شد.

حجت الاسلام صدیقی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه خاطرنشان کرد: دیدار نمایندگان مقاومت یمن از جمله رویداد‌های مهم‌بود، به عقیده من خداوند درحال پرورش زمینه‌های ظهور است.

وی ادامه داد: پنج سال است که مقاومت مردم یمن بدون هیچ کمکی با دستان خالی انجام شده، ما با مصیبت‌های زیادی از سوی آمریکا مواجه شدیم، اما تمام این موارد نشان‌دهنده پیروزی مقاومت اسلامی است، من همین جا به رهبر مقاومت یمن این آینه‌ی صبر و تابع ولایت تسلیت عرض می‌کنم.

خطیب جمعه تهران در ادامه با بیان اینکه مسئله کشمیر جز مصیبت‌های جاری عرصه بین المللی است، تصریح کرد: از نخست وزیر هند انتظار نمی‌رفت که حرکتی برخلاف قانون و مصالح بین المللی انجام ندهد، ما به حکومت هند توصیه می‌کنیم که در کار خود تجدید نظر کند، زیرا چنین اقداماتی عاقبت ندارد. حتما خداوند همراه مؤمنینی است که مورد ظلم قرار می‌گیرند، از کار خود اعلام پشیمانی کنید.

حجت الاسلام صدیقی گفت: شیخ ابراهیم زکزاکی مبدأ یک خیزش جدید است، با وجود اینکه او را بستری کردند، اما اجازه معالجه ندارد، این کار با کدام وجدان سازگار است؟ این است حقوق بشر غربی. اکنون وقت بیداری ملت‌ها است.

خطیب جمعه تهران در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد و قاچاق، با شمشیر حق به دست رئیس قوه قضائیه انجام می‌شود البته مسئله‌ی مالیات، ارز، فساد و. باید جهادگرایانه ساماندهی شود تا کار به جایی برسد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها