از رهبران مقاومت اسلامی در عراق:

اجازه توطئه دشمن از خاک عراق علیه ایران را نخواهیم داد

حجت‎‌الاسلام «سیدحمید حسینی» با اشاره به اینکه آمریکا علیه ایران تحریم‌های زیادی وضع کرده است، گفت: ما در عراق اجازه نمی‌دهیم از داخل خاک عراق علیه ایران توطئه ایجاد شود
کد خبر: ۳۵۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ - 16August 2019

اجازه توطئه دشمن از خاک عراق علیه ایران را نخواهیم داد/ اربعین فرصتی برای تحکیم و همبستگی بین ملت ایران و عراق استبه گزارش گروه اخبار داحلی دفاع‌پرس، حجت‎‌الاسلام «سیدحمید حسینی» از رهبران مقاومت اسلامی در عراق و رئیس موکب حضرت علی بن موسی الرضا در همایش بین المللی فعالان اربعین حسینی با بیان اینکه عراق در بهترین شرایط است، اظهار داشت: عراق هم از لحاظ حکومت، امنیت و مردم بهترین است.

وی ادامه داد: من نمی‌خواهم بگویم مشکلی نیست. مشکل همیشه بوده و الان هم مشکل هست، ولی وضع ما نسبت به گذشته خیلی بهتر است و این فرصتی است برای ما شیعیان که خداوند به ما داده و باید از این فرصت استفاده کنیم.

رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون اسلامی در عراق با اشاره به اینکه این‎گونه نیست، چون عراقی هستیم و جوار ائمه اطهار (ع) زندگی می‎کنیم هستیم خداوند به ما همیشه نعمت بدهد، گفت: خداوند می‌گوید باید از نعمت‎ها به خوبی استفاده کنیم و خوشبختانه الان شرایطی که در عراق داریم شرایط خوبی است که باید از آن استفاده کرد.

رئیس موکب حضرت علی بن موسی الرضا گفت: زمانی که سردار «حاج قاسم سلیمانی» وارد عراق شد روزانه پانزده انفجار در بغداد رخ می‌داد. با حضور سردار سلیمانی با اخلاصی که داشت و با همکاری مردم عراق خوشبختانه جلوی این انفجار‌ها گرفته شد و همه دیدند که عراق سربلند و پیروز شد.

وی ادامه داد: باید امروز هم ملت ایران و عراق در کنار یکدیگر باشند؛ در جنگ دشمنان شیعه آمدند تفرقه انداختند و صد‌ها هزار از ایران و صد‌ها هزار از عراق را از بین بردند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یک نور در منطقه به وجود آرود، گفت: امروز هم باید نوری بین ایران و عراق ایجاد که هیچ دشمنی نتواند آن را خاموش کند؛ اربعین حسینی بهترین فرصت برای تحکیم و همبستکی بین ملت ایران و عراق پدیدار شدن این نور است.

رئیس موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با اشاره به اینکه آمریکا علیه ایران تحریم‌های زیادی وضع کرده است، گفت: ما در عراق اجازه نمی‌دهیم از داخل خاک عراق علیه ایران توطئه ایجاد شود؛ ما فرزندان شهید در عراق اجازه نمی‌دهیم. ما فرزندانی که در عراق بزرگ شدیم، در آب و خاک عراق بزرگ شدیم اجازه نمی‌دهیم کسی علیه ایران توطئه کند.

وی ادامه داد: همانطور که ملت ایران در مقابل داعش در کنار ما بودندو در این راه فرزندان آن‌ها شهید ما در کنار مردم و ملت ایران هستیم.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه دنیا بداند ما فرزند انقلاب هستیم، افزود: ما از انقلاب اسلامی الگو می‌گیریم در برابر زورگویان ایستادگی می‌کنیم و افتخار می‌کنیم فرزند امام خمینی (ره) و فرزندان امام خامنه‌ای هستیم.

این رهبر مقاومت اسلامی با اشاره به راه‌اندازی سازمان‌هایی با هزینه آمریکا و کشور‌های اروپایی در نجف اشرف گفت: کار این موسسه نفوذ در حوزه‌ها، دانشگاه‌ها و موسسات عراق است. سفارت آمریکا با شکل‌های مختلف از یک انسان بی‌سواد که هیچ مدرکی ندارد، یک موسسه حفاظتی مدنی تاسیس کرده که تمام کار‌های پژوهشی را به این فرد بی‌سواد داده و تمام اتاق فکر آن‌ها پشت سر آن‌ها است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار