مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

همه اقشار جامعه باید مد نظر و مخاطب نویسندگان حوزه دفاع مقدس باشند

سردار «محمد علیپور» گفت: ملاک ما تنها چاپ و نشر کتاب نیست بلکه کیفیت محتوایی و در برگیری همه اقشار از کودک و خردسال گرفته تا بالاترین سنین جامعه باید مدنظر نویسندگان حوزه دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۳۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ - 15August 2019

همه اقشار جامعه باید مد نظر و مخاطب نویسندگان حوزه دفاع مقدس باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع تعدادی از نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: ملاک ما تنها چاپ و نشر کتاب نیست بلکه کیفیت محتوایی و در برگیری همه اقشار از کودک و خردسال گرفته تا بالاترین سنین جامعه باید مد نظر نویسندگان حوزه دفاع مقدس باشد.

وی افزود: امروز شاهد انتشار کتاب «برای تو می‌نویسم» اثر خانم «فاطمه عالی‌نژاد» بودیم که با همت و مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برای مخاطب نوجوان کشور به زیور چاپ آراسته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: خوشبختانه با تسلطی که مجموعه ادبیات و انتشارات ما بر شیوه چاپ و نشر کتاب در حوزه دفاع مقدس پیدا کرده و همچنین ارتباط گسترده‌ای که با مجامع ادبی استان گرفته‌اند هر چند وقت یکبار شاهد چاپ و نشر چند اثر خوب در استان خوزستان هستیم و البته برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز انجام داده تا هم جلسات نقد این آثار را برگزار کنیم و هم در مناسبت های مختلف ضمن تقدیر از نویسندگان این کتاب‌ها از آثارشان رونمایی کنیم.

کتاب «برای تو می‌نویسم» اثر «فاطمه عالی‌نژاد» است که تصویرگری آن به عهده «خجسته رستگاران» و شامل 18 متن کوتاه ادبی است. این کتاب با حمایت و مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار