سردار اشتری:

ایران با اتکا به توان داخلی با دشمنان مقابله می‌کند

فرمانده ناجا گفت: با اشاره به همبستگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس گفت: امروز همان روحیه در میان مردم ایران ساری و جاری است و ایران با تکیه بر دستاورد‌های خود به جنگ تنگنا‌هایی که به او تحمیل شده، رفته است.
کد خبر: ۳۵۷۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ - 15August 2019

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نمایان گر قطره‌ای از خودگذشتگی مردم ایران استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا صبح امروز در مراسم  اختتامیه چهارمین دوره مسابقات گشت جاده‌ای ۲۰۱۹ روسیه که در شهرک آیلند برگزار شد، با بیان اینکه تلاش کردیم تا میزبان شایسته‌ای باشیم، خطاب به اعضای تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات اظهار داشت: آنچه که در این مدت اندک در کشور پهناور ایران دیدید، بخش ناچیزی از زیبایی‌های این کشور کهن و باستانی است.

وی ادامه داد: ایران صفحات درخشانی از تاریخ بشر را به خود اختصاص داده و سرچشمه علم و تمدن است و بازدید شما از اماکن فرهنگی و تاریخی بی شک باور‌های شما نسبت به ایران را تغییر داد.

فرمانده ناجا گفت: انچه که در رسانه‌های استکباری درباره ایران منتشر می‌شود، غیر قابل تصور است و مردم ایران مهربان و صلح‌جو هستند. موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که از آن بازدید کردید، تنها بازگوکننده قطره‌ای از دریای از خودگذشتگی ملت قهرمان ایران در طول هشت سال جنگ است.

سردار اشتری با بیان اینکه در دفاع مقدس روحیه همبستگی مردم ایران در برابر رژیم بعثی عراق به خوبی نشان داده شد، افزود: امروز همان روحیه با سلاح دانش در میان مردم ایران ساری و جاری است و ایران با تکیه بر دستاورد‌های خود به جنگ تنگنا‌هایی که به او تحمیل شده، رفته است.

وی بیان کرد: در این فرصت اندک، نهایت توان خود را به کار گرفتیم تا نماینده شایسته‌ای برای پلیس باشیم؛ پلیسی که برخاسته از متن جامعه و مروّج قانون و امنیت است.

فرمانده ناجا عنوان کرد: نیروی انتظامی ایران نه‌تنها در ایران و منطقه بلکه در سطح جهان کارآمد و پاک‌دست است.

سردار اشتری گفت: پلیس با سابقه طولانی در امر میزبانی و شرکت در مسابقات ورزشی، ضمن بالا بردن سطح روابط دیپلماتیک و همکاری چندجانبه موجب تقویت روابط فرهنگی می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار