سردار حسن‌خانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اولویت پلیس آگاهی کشف علمی جرائم است

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: یکی اولویت‌های کار ما در پلیس آگاهی کشف علمی جرم است.
کد خبر: ۳۵۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۰ - 15August 2019

اولویت پلیس آگاهی کشف علمی جرائم است/ توزیع تجهیزات جدید در بین استان‌هاسردار «محسن حسن‌خانی» رئیس پلیس آگاهی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص تقویت تجهیزات ادله جرم اظهار داشت: یکی اولویت‌های کار ما در پلیس آگاهی کشف علمی جرم است و برای اینکه جرم به شکل علمی کشف شود، نیازمند تجهیز آزمایشگاه‌های پلیس آگاهی هستیم.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تشخیص هویت در آزمایشگاه‌های پلیس آگاهی وجود دارد، گفت: مهمترین موضوع در پلیس آگاهی، نیروی انسانی ماهر است که خوشبختانه امروز این نیرو در پلیس آگاهی وجود دارد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: مأموریت‌های پلیس آگاهی انسان‌محور است و حتماً مأموران ما باید تخصص لازم را داشته باشند. امروز خوشبختانه از لحاظ نیروی انسانی متخصص مشکلی نداریم و هر ساله نیرو‌ها آموزش می‌بینند.

سردار حسن‌خانی با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه تجهیزات جدیدی خریداری شده و بزودی بین استان‌ها توزیع می‌شود، گفت: تجهیزات خوبی برای بررسی صحنه‌های جرم به استان‌ها داده شده و تلاش داریم که بتوانیم در جرایمی که اتفاق می‌افتد، حتماً بررسی صحنه جرم در اسرع وقت صورت گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها