معاون رئیس قوه قضائیه با خانواده شهید «اجاق» دیدار کرد+ تصاویر

معاون رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به شهرستان قروه ضمن حضور در گلزار شهدا با خانواده شهید «هادی اجاق» دیدار کرد.
کد خبر: ۳۵۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 14August 2019

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، «ذبیح‌الله خدائیان» معاون رئیس قوه قضائیه امروز در بدو ورود به شهرستان قروه به همراه مسئولان این شهرستان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در منزل شهید «هادی اجاق» ضمن گرامیداشت یاد و خاطر این شهید والامقام، اظهار داشت: حامل پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شما هستم و از رشادت و از خودگذشتگی‌های شهید اجاق در پاسداری از مرزهای کشور صمیمانه قدردانی می‌کنم.

خدائیان در ادامه با ابراز همدردی با خانواده این شهید والامقام افزود: از دست دادن فرزند برای والدین بسیار سخت و ناگوار است، اما طبق کلام خداوند که در قرآن صراحتاً به آن اشاره شده شهادت جزو افتخارات الهی است و نصیب انسان‌های وارسته می‌شود.

وی در مورد جایگاه شهدا هم گفت: شهدا زنده‌ هستند و در نزد خدای خود روزی می‌خورند و شاد و مسرور هستند، چرا که به لطف خدا مشمول افتخار بزرگ شهادت شده و با تقدیم خونشان برای کشور افتخار و سربلندی به ارمغان آوردند و ما امانتداران این عزیزان هستیم.

پدر شهید هادی اجاق نیز عنوان کرد: پسرم بعنوان مدافع حرم در سپاه پاسداران خدمت می‌کرد و اعتقاد داشت اگر ما از مرزهای کشور پاسداری نکنیم گروهک‌های ضدانقلاب به قروه هم تجاوز می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها