جانباز «داریوش نگهبان» به کاروان شهدا پیوست

«داریوش نگهبان» یکی دیگر از جاماندگان قافله ایثار و شهادت آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۳۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ - 14August 2019

جانباز آبادانی دوران دفاع مقدس«داریوش نگهبان» به کاروان شهدا پیوست

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، یکی دیگر از جاماندگان قافله ایثار و شهادت از شهرستان آبادان شب گذشته آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست.

جانباز شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس «داریوش نگهبان» از رزمندگان آبادانی است که در دوران جنگ تحمیلی پا به پای دیگر رزمندگان در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان پرداخت. این دلیرمرد خوزستانی در دوران دفاع مقدس به سپاه آبادان پیوست و همراه با رزمندگان این شهر مقاوم به جبهه رفت و در چند عملیات نیز شرکت کرد.

وی پس از حضور در جبهه چندین بار مجروح شد و یادگارهایی از دوران حماسه و ایثار را نیز در بدن خود داشت. او همچنین در یکی از عملیات‌ها به دلیل استفاده دشمن از سلاح ممنوعه به شدت شیمیایی شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

این جانباز شیمیایی بیش از این سالها دوری یاران و همرزمان شهیدش، تاب نیاورد و همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیر خم به آسمان پر کشید و به کاروان شهدا پیوست.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این یادگار هشت سال دفاع مقدس فردا در شهر مقاوم آبادان برگزار خواهد شد. جزئیات بیشتر از چگونگی مراسم وداع با شهید نگهبان از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار