حجت‌الاسلام محمدحسنی:

هوانیروز در حوادث طبیعی عصای دست مردم است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در جمع کارکنان و فرماندهان هوانیروز ارتش گفت: هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ سپر و در حوادث طبیعی عصای دست مردم است.
کد خبر: ۳۵۷۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹ - 13August 2019

هوانیروز در حوادث طبیعی عصای دست مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ستاد هوانیروز اظهار داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران از محبوب‌ترین و کارآمدترین ارتش‌ها است، مردم بصیر ایران هوانیروز را مثل جان خود دوست دارند.

وی افزود: هوانیروز همیشه سپر بلای مردم و همچنین عصای دست مردم است، در زمان جنگ سپر و در حوادث طبیعی عصای دست ملت است، مردم در هر شرایط و دورانی دلشان به هوانیروز گرم بوده و هست، ارتش جمهوری اسلامی ایران در چنین جایگاهی قرار دارد و فوق العاده محترم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امروز کارکنان ارتش نماد قهرمانی هستند خاطر نشان کرد: امروز یک ارتشی نماد یک قهرمان است در گذشته پیداکردن قهرمان بسیار سخت و مشکل بود، اما امروزه هر ارتشی یک قهرمان است، شما هر کدام نمونه ای از شیرودی ها، صیاد ها ، بابایی ها و شهدای گرانقدر هستید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی با تاکید بر اینکه ارتش سرشار از قهرمانان فراوان است اظهار داشت: طبیعتا برای چنین ارتشی برنامه های تخریب کننده ای از سوی دشمنان در نظر گرفته می شود تا چهره ی ارتش را خراب کنند و امید را از ارتش بگیرند، رسالت ما در سازمان عقیدتی سیاسی و سلسه مراتب فرماندهی این است که نقاط قوت ارتش و امید آفرین را در فضای مجازی، حقیقی، سخنرانی ها، یادداشت ها و هر جا که ظرفیتی است، اطلاع رسانی و برجسته کنیم.

وی در خطاب به کارکنان و فرماندهان هوانیروز گفت: فرماندهان قبلی ارتش گام های بلند و امید آفرین خوبی را در ارتش برداشته اند و ما از آنها تشکر می کنیم، در مدیریت جدید ارتش نیز در حوزه های مختلف معیشتی، رفاهی و... گام های بسیار اثرگذار برداشته شده است که در نوع خود بی نظیر است، در حال حاضر مدیریت امید وارکننده برای آینده ای بهتر در ارتش در دستور کار قرار گرفته است ، ما برای حفظ هویت خودمان که امانت خدا و مردم و شهیدان در نزد ماست باید نقاط امید بخش را به خصوص مدیریت عالی و آینده نگرانه امیر سرلشکر موسوی فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرماندهان نیروها را برجسته کنیم تا نسل نو با آگاهی بیشتر و بهتر از من و شما این امانت را به نسل های بعدی منتقل کنند و ماموریت های ارتش را به نحو احسن انجام بدهند .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه دشمن از ارتش زخم خورده است افزود: دشمن حتما به دنبال انتقام و بد نام کردن ارتش است، یکی از راه های بدنام کردن ارتش توسط دشمن تخلیه و تقرب به کارکنان است تا بگوید در ارتش نفوذی دارد، این برای ارتش سم است.

وی تاکید کرد : برای ارتش جمهوری اسلامی ایران ننگ است که دستگاه های جاسوسی دشمن اعلام کنند که ما در ارتش نفوذ کرده ایم و نفوذی داریم، باید حواسمان را جمع کنیم تا دشمن در کارکنان ارتش رسوخ نکند، با وجود ارتش مردمی ، ملی ، خدمتگزار و متنفر از بیگانگان، الحمدلله مدت بسیار زیادی است که دشمن در این زمینه توفیق نداشته و نخواهد داشت، ارتش سیلی بسیار محکمی به صورت بیگانگان نواخته و نباید از پژواک سیلی نواخته شده به صورت دشمن در سایه بی احتیاطی حفاظتی کاسته شود .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد : ما برای جلوگیری از انتقام دشمن از ارتش ولایت مدار وظیفه داریم همکاری صادقانه و متشرعانه با سامانه حفاظت اطلاعات داشته باشیم، چرا که خنثی کردن حرکت های مذبوحانه دشمن برای ما تکلیف شرعی است .

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع مهم ولایت اشاره کرد و گفت : موضوع ولایت در قرآن و روایات بسیار تاکید شد، ولایت بالاترین نعمت و مهمترین مباحث جهان اسلام است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رهبری را محور تمام برنامه ها دانست و گفت : دشمن در همه دوران ها برای از بین بردن وحدت مسلمانان، رهبران آنها را مورد هدف قرار داده و برای تخریب چهره رهبری از هیچ کوششی دریغ نکرده است، راهبرد دشمن در این حوزه حذف فیزیکی و ترور شخصیتی است ما به عنوان مسلمان ولایت مدار، سیاستمدار، آگاه، انقلابی، متدین باید تمام حرکات دشمن را رصد کرده تا مشکلاتی که برخی کشورها با آن روبرو شده اند گرفتار آن نشویم .

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن افتتاح ساختمان جدید صندوق قرض الحسنه و ساختمان مهمانسرای عقیدتی سیاسی هوانیروز از موزه جنگ هوانیروز بازدید کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها